کد خبر : 1724512 | 20 آذر 1399 ساعت 15:35 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: باید رئال مادرید و زیدان را ستایش کرد

دیه گو سیمئونه به تمجید از رئال مادرید و زین الدین زیدان پرداخت.

سیمئونه: باید رئال مادرید و زیدان را ستایش کرد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته توانست با برتری 0-2 در زمین سالزبورگ صعودش به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مسجل کند. تساوی بدون گل خانگی برابر لوکوموتیو، کار اتلتیکو را به روز پایانی کشانده بود ولی دو گل ماریو هرموسو و یانیک کاراسکو سند برتری و صعود روخی بلانکوس را امضا کرد.

 

 

1552135

 

 

اتلتیکو در لالیگا صدرنشین است و امسال در مجموع روندی صعودی را طی می کند. شنبه پیش رو این تیم باید به مصاف رئال مادرید برود. دربی حساس مادرید برابر رئال مادریدی که پس از دو برد متوالی برابر سویا و گلادباخ، بسیار پر روحیه است.

 

 

1551996

 

 

سیمئونه در نشست خبری خود و در پاسخ به سوالی در مورد دربی مادرید گفت:«  رئال تیمی فوق العاده با یک مربی بسیار خوب است. زیدان بازیکنانش را بهتر از هر کسی می شناسد و به خوبی می داند تیمش را تحت فشار چگونه هدایت کند. رئال تا هفته پیش بحران زده بود و حالا به عنوان تیم اول گروهش صعود کرده است.

آنها هر سال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حاضر هستند و مهم نیست شرایط شان چگونه باشد. باید این تیم و مربی اش را ستایش کرد که همیشه برای رقابت و مبارزه آماده اند. بدون شک دیدار دشواری برای هر دو تیم خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها