کد خبر : 1724632 | 21 آذر 1399 ساعت 10:36 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

وزنه برداران پارالمپیکی همچنان در انتظار اردو

سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان گفت: یکسال است که وزنه برداران پارالمپیکی در هیچ اردو و مسابقه ای حضور نداشنند و همچنان منتظر برگزاری اردو هستیم.

وزنه برداران پارالمپیکی همچنان در انتظار اردو

به گزارش "ورزش سه" علی اصغر رواسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکسال است که تیم وزنه برداری پارالمپیکی هیچ اردو و مسابقه ای ندارد و تنها از طریق فضای مجازی با ورزشکاران در ارتباط هستیم و با ارائه تمرینات لازم آنها را از نظر بدنی برای حضور در اردوها آماده می کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که برگزار نشدن اردوها به خاطر کرونا چقدر در افت رکورد وزنه برداران تاثیرگذار بوده است، گفت: تا زمانی که اردو برگزار نشود، ارزیابی رکورد وزنه برداران به راحتی امکانپذیر نیست. البته در حال حاضر نیز از طریق گزارشاتی که ورزشکاران به ما ارسال می کنند، نظارت کامل بر عملکرد آنها داریم و شرایط راضی کننده است.


سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان پیرامون این پرسش که آیا با توجه به برگزار نشدن اردوها، زمان کافی برای آماده سازی تیم وجود دارد یا خیر؟ افزود: تا پارالمپیک توکیو تقریبا ۱۰ ماه زمان داریم و فکر نمی کنم مشکلی برای آماده سازی تیم داشته باشیم، البته ارزیابی درست زمانی امکانپذیر است که اردو تشکیل شود تا ببینیم وزنه برداران از نظر آمادگی بدنی و فنی در چه وضعیتی قرار دارند.


رواسی در پایان در خصوص مسابقات پیش بینی شده برای این تیم گفت: در شرایط کنونی هیچ مسابقاتی برای وزنه برداران پیش بینی نشده و ما همچنان منتظر برگزاری اردو هستیم تا برنامه های خود را اجرا کنیم.

 

دیدگاه‌ها