کد خبر : 1724649 | 21 آذر 1399 ساعت 12:13 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

فونت: می‌توانم مسی را برای ماندن در بارسا راضی کنم

ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید اطمینان دارد که می‌تواند لیونل مسی را برای ماندگار شدن در بارسا قانع کند.

فونت: می‌توانم مسی را برای ماندن در بارسا راضی کنم

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که به کمپین خود برای پیروزی در انتخابات پیش روی باشگاه کاتالان ادامه می‌دهد با تاکید بر اهمیت حفظ لیونل مسی می‌گوید اطمینان دارد که می‌تواند ابرستاره آرژانتینی را برای ماندگار شدن در بلوگرانا قانع کند.

 

1552404

 

آینده مسی در بارسلونا بعد از آنکه او در تابستان امسال با ارسال فکسی به دفتر باشگاه از قصد خود برای جدایی خبر داد همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

فونت که بعد از استعفای رئیس سابق باشگاه بارسا، یوسپ ماریا بارتومئو در ماه اکتبر خودش را برای شرکت در انتخابات بارسلونا در 24 ژانویه آماده می‌کند در یک گفتگو با شبکه ESPN به مساله ماندگاری یا جدایی لیونل مسی پرداخت و گفت این مساله برای بارسا بسیار مهم است.

 

1552403

 

نامزد ریاست باشگاه بارسا در این باره گفت: " من اطمینان دارم با یک پروژه رقابتی، هیجان‌انگیز و در مورد مسی، بلندمدت، پروژه‌ای که حتی دوران بعد از بازنشستگی مسی را هم پوشش بدهد می‌توانیم او را برای ماندن قانع کنیم. مسی بهترین بازیکن تاریخ ورزش شماره یک دنیا است. تصورش را بکنید که این چه معنایی دارد".

 

ویکتور فونت در ادامه گفت: " به همین دلیل است که رابطه مسی- بارسا یک رابطه استراتژیک است و ما باید هر کاری می‌توانیم بکنیم که از تداوم این ارتباط اطمینان حاصل شود. با توجه به اینکه مسی می‌تواند از ماه ژانویه با باشگاه‌های دیگر صحبت کند من اگر در انتخابات پیروز شوم تماس تلفنی گرفتن با مسی از اولین اولویت‌هایم خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها