کد خبر : 1724660 | 21 آذر 1399 ساعت 12:59 | 132.1K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان سابق اسپانیا به نیمه‌نهایی و فینال می‌رسد؟

تصاویر نگران‌کننده از اینیستا در قطر

آندرس اینیستا ستاره کهنه‌کار ویسل کوبه در بازی دیروز مقابل سوون سامسونگ در دقیقه 113 برای پنالتی زدن وارد زمین شد و در این مدت هم نشان داد که درد می‌کشد.

تصاویر نگران‌کننده از اینیستا در قطر

به گزارش "ورزش سه"، به میدان رفتن آندرس اینیستا کاپیتان کهنه کار باشگاه ژاپنی ویسل کوبه در دقیقه 113 بازی دیروز این تیم مقابل سوون سامسونگ کره جنوبی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت او در این دقایق کوتاه که نشان می‌داد اینیستا در حال تحمل درد است حضور او در بازی‌های بعدی این تیم ژاپنی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

 

1552422

 

ویسل کوبه خیلی زود در دقیقه 7 از روی سانتری از جناح راست دروازه اش را باز شده دید. تیم ژاپنی اما به فشار آوردن به دروازه سامسونگ ادامه داد و در دقیقه 40 کار را به تساوی کشاند. دیدار دو تیم در پایان 90 دقیقه و در پایان وقتهای قانونی با همین نتیجه به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

اما یکی از اتفاقات مهم این بازی در دقیقه 113 و در وقت دوم اضافه اتفاق افتاد. درحالیکه حملات دو تیم نتوانسته بود نتیجه را تغییر بدهد مشخص بود که میورا سرمربی ویسل کوبه ستاره کهنه کار اسپانیایی و کاپیتانش آندرس اینیستا را از این دقیقه تنها برای حضور در ضربات پنالتی به میدان فرستاده است. اینیستا پیش از شروع مسابقه مصدوم اعلام شده بود و به همین علت نیمکت نشین شد اما او در دقیقه 113 پا به میدان گذاشت.

 

اینیستا همانطور که انتظار می رفت نتوانست تا پایان بازی گلی به ثمر برساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. هر دو تیم پنج ضربه اول خود را وارد دروازه کردند تا نوبت به ضربات حساس تک پنالتی ها برسد. هفتمین پنالتی زن سامسونگ پنالتی خود را از بالای تیر افقی دروازه به هوا کوبید تا در ادامه نوریاکی فوجیموتو برای کوبه گلزنی کند تا بازی در ضربات پنالتی 7-6 به سود تیم ژاپنی به پایان برسد.

 

نگرانی ویسل کوبه حالا در آستانه مرحله نیمه نهایی شرایط آندرس اینیستا است. اینیستا در بازی دیشب اولین پنالتی کوبه را شلیک کرده و به گل تبدیل کرد. اما اینیستا بعد از زدن این پنالتی در حالی در تصاویر دیده شد که ران پای راست خود را گرفته و مشخص است که درد می‌کشد. به این ترتیب مشخص شد که مصدومیتی که او در مرحله یک هشتم نهایی متحمل شده بود هنوز به صورت کامل بهبود نیافته است.

 

1552423

 

میورا سرمربی ویسل کوبه در پایان بازی با سوالات زیادی مواجه بود که از او درباره علت نیمکت نشینی اینیستا از شروع بازی و به میدان رفتنش در دقایق پایانی می‌پرسیدند. او در پاسخ گفت: " آندرس کاپیتان تیم ما است و همه به او احترام می‌گذارند. صرف حضور او در زمین روی تیم ما تاثیر مثبت دارد. اینیستا تا زمانی که روی نیمکت نشسته بود با حضورش روی عملکرد تیم ما تاثیرگذار بود و در جریان دقایقی که در زمین حضور داشت هم خوب کار کرد و در ضربات پنالتی هم وظیفه اش را انجام داد. من معتقدم گلزنی اینیستا در اولین ضربه پنالتی بدون شک در پیروزی ما نقش داشت. صرف حضور اینیستا حتی روی نیمکت باعث می‌شود بازیکنان ما با اعتماد به نفس بازی کنند".

 

1552421

 

دیدار نیمه نهایی که روز سیزدهم دسامبر برگزار می‌شود باز هم شاهد تقابل ژاپن و کره خواهد بود. اولسان باشگاه قدیمی کره ای در این مسابقه به مصاف ویسل کوبه از ژاپن خواهد رفت. با توجه به تاثیرگذاری اینیستا بر ویسل کوبه که میورا سرمربی این تیم هم به آن اذعان داشت باید دید که آیا ستاره کهنه کار اسپانیایی در بازی مقابل اولسان می‌تواند تیمش را بیشتر همراهی کند یا او همچنان روی نیمکت به هم تیمی‌هایش انگیزه خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها