کد خبر : 1724664 | 21 آذر 1399 ساعت 13:27 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیائو: با زلاتان در PS4 بازی می‌کردم؛ الان در زمین چمن

لیائو ستاره آث میلان می‌گوید همبازی بودن با زلاتان برای او فوق‌العاده لذت بخش است چرا که زمانی با او تنها می توانسته در PS4 بازی کند.

لیائو: با زلاتان در PS4 بازی می‌کردم؛ الان در زمین چمن

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو ستاره آث میلان می‌گوید بازی کردن در کنار اسطوره‌ای مثل زلاتان ابراهیموویچ برای او فوق العاده لذت بخش است چرا که چند سال پیش تنها می توانسته در PS4 با او بازی کند ولی حالا روی زمین چمن با ایبرای واقعی بازی می‌کند.

 

1552431

 

رافائل لیائوی 21ساله هیجده سال جوان‌تر از زلاتان ابراهیموویچ است. ایبرا در 39سالگی هنوز قصدی برای بازنشتسگی ندارد و این روزها یکی از ستاره‌های اصلی روسونری محسوب می‌شود. میلان در حال حاضر در ده بازی اخیر خود در سری آ شکست نداشته و با اختلاف 5 امتیازی نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده اش اینتر صدرنشین لیگ ایتالیا است.

 

لیائو در این باره گفت: " من در PS4 با زلاتان بازی می‌کردم. بعد به میلان پیوستن و حالا در زمین چمن با ایبرا همبازی هستم و با خود واقعی اش تمرین می‌کنم".

 

1552429

 

ستاره آث میلان در ادامه گفت: " هر روز در کنار زلاتان بودن فرصتی برای پیشرفت و بهتر شدن است. من واقعاً از این بابت افتخار می‌کنم و سعی می‌کنم به او گوش بدهم و در کنار زلاتان هر روز بهتر از روز قبل بشوم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها