کد خبر : 1724682 | 21 آذر 1399 ساعت 14:30 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب طلایی‌پوشان برابر نساجی اعلام شد

بازگشت استنلی کی‌روش به خط هجومی سپاهان

محرم نویدکیا ترکیب 11 نفره تیمش برای مصاف با نساجی مازندران را اعلام کرد.

بازگشت استنلی کی‌روش به خط هجومی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا که تیمش در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 3 بر 1 مغلوب نفت مسجد سلیمان شد، با دو تغییر تیمش را برای مصاف با شاگردان وحید فاضلی که از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود، آماده کرده است.


بر این اساس به جای جلال علی محمدی از دانیال اسماعیلی فر به عنوان یکی از هافبک هجومی تیم استفاده شده و سروش رفیعی هم با پشت سر گذاشتن محرومیت به جایگاه اصلی خود بازگشته است تا در کنار دانیال، یک خط جلوتر از محمد کریمی وظیفه ایجاد موقعیت برای سه مهاجم تیم را برعهده داشته باشند.


دیگر تغییر سپاهان در بخش تهاجمی است و محمد محبی از ترکیب بیرون مانده تا استنلی‌کی روش در ترکیب اصلی قرار بگیرد. نکته جالب اینکه بار دیگر سجاد شهباززاده باید در پست وینگر چپ بازی کند و به همراه محمدرضا حسینی وینگر راست طلایی پوشان برای استنلی کی روش ایجاد موقعیت کند.


آنطور که علیرضا مرزبان می گوید استنلی به دلیل مصدومیت در بازی های قبلی حضور نداشته وباید ببینیم در مصاف با نساجی مازندران پس از چند هفته حضور نداشتن در ترکیب اصلی، چه عملکردی خواهد داشت.


گفتنی است خط دفاعی سپاهان مانند دیدار برابر نفت مسجد سلیمان با نژادمهدی و گولسیانی در مرکز و منصوری و نورافکن در چپ و راست شکل گرفته است.

دیدگاه‌ها