کد خبر : 1724696 | 21 آذر 1399 ساعت 15:40 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی بهترین‌های ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس (عکس)

ژوزه مورینیو و برونو فرناندز به ترتیب به عنوان بهترین سرمربی و بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در ماه نوامبر تحت هدایت ژوزه مورینیو عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و در سه مسابقه خود به پیروزی دست یافت. این در حالی است که آنها ماه را با تساوی مقابل تیم قدرتمند چلسی به اتمام رساندند تا همچنان صدر جدول لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داده باشند.

 

همین عملکرد خیره کننده تیم لندنی باعث شد که ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شود. مرد پرتغالی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار ویدئویی گفت: " این جایزه سرمربی ماه است اما برای من حکم تیم ماه یا کارکنان ماه را دارد و همه بچه ها با من اینجا هستند. مربیان، دستیاران، آنالیزورها و دیگر افرادی که اینجا نیستند اما بسیار سخت کار می کنند. از این بابت متشکرم اما این جایزه سرمربی ماه نیست بلکه تیم ماه و کارکنان ماه است."

 

 

1552470

 

 

همچنین ستاره پرتغالی منچستریونایتد یعنی برونو‌ فرناندز که از زمان انتقال به این تیم بهترین مهره شیاطین سرخ بوده به عنوان بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. او در چهار مسابقه آمار 4 گل و یک پاس گل را به ثبت رساند تا همچنان به عملکرد خیره کننده خود در منچستریونایتد ادامه داده باشد.

 

 

1552469

دیدگاه‌ها