کد خبر : 1724698 | 21 آذر 1399 ساعت 16:00 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد جالب به مسی؛ به خاطر مارادونا به ناپولی برو

کوین پرینس بواتنگ، ستاره سابق بارسلونا معتقد است لیونل مسی باید سال های آخر فوتبال خود را به احترام دیه گو مارادونا در ناپولی بگذراند.

پیشنهاد جالب به مسی؛ به خاطر مارادونا به ناپولی برو

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که اسطوره فوتبال آرژانتین و یکی از بهترین‌های تاریخ یعنی دیه‌گو آرماندو مارادونا درگذشت. لیونل مسی، هموطن مارادونا در اقدامی جالب برای ادای احترام به او بعد از گلزنی مقابل اوساسونا شادی فوق‌العاده‌ای انجام داد؛ جایی که او پیراهن خود را درآورد و زیر آن لباس مارادونا در باشگاه نیوولز اولد بویز را بر تن کرده بود.

 

از طرفی دیه گو مارادونا اسطوره باشگاه ناپولی محسوب می شود. باشگاه ایتالیایی به احترام مارادونا پیراهن شماره 10 او را بایگانی کرده و حالا ستاره سابق بارسلونا معتقد است که با این وجود مسی باید سال های پایانی فوتبال خود را در این تیم بگذارند. کوین پرینس بواتنگ در این باره گفت: "مسی نمی خواهد با بارسلونا ادامه دهد و فکر می‌کنم چقدر شگفت آور خواهد بود اگر او با ناپولی تماس بگیرد و بگوید من می آیم. آنها دیگر پیراهن شماره 10 را به کسی نمی دهند اما خیلی دوست دارم به شماره 10 مارادونا احترام بگذارم و بیایم و یک یا دو سال در ناپل بازی کنم. بدون اینکه به پول یا چیز دیگری فکر کنم؛ فقط به خاطر قلبم."

 

 

1552472

 

 

بواتنگ در ادامه گفت: " رخ دادن این اتفاق می تواند مانند یک فیلم باشد. در عین حال مسی باید با هلی کوپتر به تمرین برود زیرا هواداران زنده زنده او را می خورند. آنها بسیار خوشحال خواهند شد. این یک داستان بزرگ برای همه جهان خواهد بود. دوست داشتم جای مسی باشم و با رئیس ناپل تماس بگیرم و بگویم به آن جا می آیم."

دیدگاه‌ها