کد خبر : 1724785 | 22 آذر 1399 ساعت 08:37 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پورحمیدی و امید به کلین شیت برابر پیکان

گلر جوان آلومینیوم اراک امیدوار است بعد از تجربه دریافت اولین گل در ترکیب این تیم، برابر پیکان بتواند مانع از تحقق هدف حریف شود.

پورحمیدی و امید به کلین شیت برابر پیکان

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی بعد از یک فصل نیمکت نشینی در استقلال، اکنون به مهره‌ای قابل اتکا در آلومینیوم اراک تبدیل شده و طی 3 دیداری که فرصت حضور در ترکیب این تیم را به دست آورده، با هماهنگی قابل توجه با مدافعان تیمش و سیو‌های سهم زیادی در دستیابی تیمش به امتیازات شده است.

 

بعد از دو کلین شیت او در بازی هفته گذشته و در جریان برد تیمش برابر ماشین سازی، دروازه‌اش برای اولین بار در این تیم باز شد. او اما اکنون امیدوار است که در جدال با پیکان بتواند مانع از تحقق هدف در باز کردن دروازه آلومینیوم شود و با دستیابی به کلین شیت طلایی در استادیوم شهدای شهر قدس، از این بازی بزرگ دست پر خارج شوند. رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم که در فصل گذشته موفق به صعود به همراه این تیم به لیگ برتر شده، طی هفته گذشته برنامه تاکتیکی تیمش را برای دستیابی به امتیاز از جدال با شاگردان مهدی تارتار دنبال کرده و باید دید شکست ناپذیری و حضور در مدار نتیجه گیری این تیم برای چهارمین هفته پیاپی هم دنبال خواهد شد یا شرایط به شکلی دیگر برای پورحمیدی و دیگر هم‌تیمی‌هایش پیش می‌رود.

 

پیکان در فاز تهاجمی خود نفراتی چون روستایی، فرزاد حاتمی، ابراهیم صالحی را در اختیار دارد که هر کدام با خصوصیات فنی متفاوت شرایط را برای دفاع آلومینیوم سخت خواهند کرد و باید دید پورحمیدی و مدافعان آلومینیوم قادر به کسب نتیجه از این بازی خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها