کد خبر : 1724787 | 22 آذر 1399 ساعت 08:42 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمان علیه احمدزاده در جدال با فولاد

دوستان قدیمی اکنون در قالب رقیب امروز در جدال دو تیم فولاد و سایپا برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

مسلمان علیه احمدزاده در جدال با فولاد

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به عنوان دو مهره قابل اعتنای فولاد خوزستان و سایپا امروز تقابلی جالب برابر یکدیگر خواهند داشت.

 

محسن مسلمان که بعد از دو فصل حضور در سپاهان که با اتفاقات خوبی برایش همراه نبود و نیمکت نشینی‌های پیاپی در نهایت باعث جدایی‌اش از این تیم شد، در این فصل در میان پیشنهاداتی که داشت سایپا را انتخاب کرد. حضور او در این تیم البته با عملکردی قابل اعتنا همراه شده و توانسته یک گل و یک پاس گل در جمع نارنجی‌پوشان به نام خود کند.

 

 

در سمت مقابل هم فرشاد احمدزاده حاضر است. او نیز با رقم خوردن سریال بدشانسی‌ها در پرسپولیس و محرومیت‌های عجیب و غریبی که پشت سر می‌گذاشت، در نهایت در نیم فصل گذشته راهی فولاد خوزستان شد. حضور در فولاد خوزستان و در جمع شاگردان جواد نکونام بار دیگر باعث شکوفایی فوتبال این هافبک تکنیکی شده و در این فصل نیز بار دیگر توانسته شرایط خوبی در این تیم دنبال کند.

 

1545484

 

مسلمان و احمدزاده سال‌ها در پرسپولیس با یکدیگر هم‌تیمی بودند و در کنار مهدی طارمی و کمال کامیابی نیا، گروهی جداگانه با یکدیگر داشتند که همواره جزو نفرات در سیبل حاشیه آنها را قرار می‌داد. با این حال آنها با کیفیت بالای خود مانع از این می‌شدند که شرایط در داخل زمین علیه‌شان شوند. هر چند اکنون از آن جمع تنها کامیابی نیا در پرسپولیس مانده و سه بازیکن دیگر سرنوشت‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند. 

 

باید دید اکنون در جنگ رو در روی محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده کدامیک موفق خواهند شد تیم خود را به نتیجه مطلوب در این بازی برساند.

دیدگاه‌ها