کد خبر : 1724793 | 22 آذر 1399 ساعت 09:20 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار دی‌بروین: مراقب انتقام یونایتد باشید

کوین دی بروین ستاره منچسترسیتی به هم تیمی هایش هشدار داد بعد از حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان نگران انتقام‌گیری شیاطین سرخ در دربی امشب شهر منچستر باشند.

هشدار دی‌بروین: مراقب انتقام یونایتد باشید

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی در آستانه دربی امشب شهر منچستر و بازی تیمش مقابل منچستریونایتد به هم تیمی های خود هشدار داد که شیاطین سرخ بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان ممکن است امشب بخواهند در مقابل سیتی جبران کرده و انتقام حذف شان را از حریف همشهری بگیرند.

 

سیتی امروز به اولدترافورد می رود تا در اولین دربی منچستر این فصل با شاگردان سولسشر دیدار کند. یونایتد در حالی به این دربی وارد می شود که در بازی قبلی اش بعد از شکست 3-2 مقابل لایپزیش در یک بازی دراماتیک از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شده است.

 

1545944

 

دی بروین در آستانه دربی گفت: " ما به خاطر اتفاق‌هایی که این هفته افتاد باید مراقب باشیم. این بازی برای آنها فرصت خوبی است تا جبران کنند. یونایتد می‌خواهد نشان بدهد که فارغ از اتفاقی که در مقابل لایپزیش برایش افتاد تیمی نیست که دست کم گرفته شود و ما باید مراقب این باشیم".

 

ستاره بلژیکی در ادامه گفت: " در نهایت این بازی هم برای آنها مثل ما اهمیت دارد. یونایتد می‌خواهد روند موفقیتش در چند هفته اخیر به جز بازی با لایپزیش را ادامه بدهد و موفقیت در این بازی برایش اهمیت ویژه دارد".

 

 

دیدگاه‌ها