کد خبر : 1724807 | 22 آذر 1399 ساعت 10:34 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمام رفت و آمدها بین اهواز - کرج

فولاد-سایپا و مشترک‌های در دسترس

دیدار تیم های فولاد و سایپا در هفته ششم رقابت های لیگ برتر یکی از بازی های حساس بین دو تیمی است که در این سالها رفت و آمدهای زیادی را تجربه کرده اند.

فولاد-سایپا و مشترک‌های در دسترس

به گزارش"ورزش سه" امروز و در اهواز فولاد میزبان سایپا است. دو تیم هفت امتیازی که در همسایگی هم در جدول حضور دارند و یک برد می تواند جایگاه هر کدام را به طرز جالبی به سمت بالا تغییر دهد. 


اما این مسابقه در کنار تمام حساسیت های امتیازی اش از این نظر نیز جالب توجه است که فولاد و سایپا در سال های حضورشان در لیگ برتر مشترکات زیادی از جمله اینکه هر دو تجربه قهرمانی در لیگ برتر را داشته ،دارند ضمن اینکه بازیکنان زیادی در تمام این سال ها بین دو باشگاه رفت و آمد کرده اند. 


جواد نکونام سرمربی، حمیدرضا رجبی، مهدی هاشمی نسب و حسین کعبی مربیان فولاد همه سابقه بازی در سایپا را داشته و امروز به عنوان مربی مقابل تیم سابقشان قرار می گیرند.


بازیکنان مشترک فولاد و سایپا

آلویس نانگ، ارشاد یوسفی، رضا نوروزی، حکیم نصاری، حسین مالکی، محسن مسلمان، عبدالله ناصری، ابراهیم میرزاپور، احمد مومن زاده، عباس محمدرضایی، حامد لک، سیامک کوروشی، امید خالدی، رحیم زهیوی، امید شریفی نسب، میلاد زنیدپور، کاوه رضایی، مهدی دغاغله، مهدی بدرلو و مهدی امیر آبادی.

دیدگاه‌ها