کد خبر : 1724847 | 22 آذر 1399 ساعت 13:27 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار سابق لوئیس انریکه در بارسا

کار کردن با مسی برای بعضی بیش از حد دشوار است

مربی سابق بارسلونا می‌گوید بازی کردن با لیونل مسی به برخی از فوتبالیست‌ها چنان فشاری وارد می‌کنند که برایشان قابل تحمل نیست.

کار کردن با مسی برای بعضی بیش از حد دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، خوان کارلوس اونزوئه دستیار لوئیس انریکه سرمربی سابق بارسلونا می‌گوید در سالهای حضور مسی در بارسلونا مربیان و فوتبالیست‌های زیادیبه نوکمپ آمده اند ولی فشار کار با مسی و بازی کردن با مسی برای برخی آنقدر زیاد بوده که برای برخی از آنها قابل تحمل نبوده است.

 

1552625

 

اونزوئه معتقد است لیونل مسی چنان جاه‌طلبی‌ای دارد و در کارش آنقدر جدی است که بازی در بارسلونا را برای برخی فوتبالیست‌ها بیش از حد پراسترس می‌کند طوریکه در نهایت ادامه بازی در این تیم برایشان غیرممکن می‌شود. مسی در پانزده سال گذشته همیشه بازیکن فیکس بارسا بوده و همچنان در این تیم حضوری استثنایی دارد.

 

خوان کارلوس اونزوئه که در دوران سرمربی‌گری لوئیس انریکه در بارسلونا به عنوان دستیار او با مسی کار کرده در مصاحبه با روزنامه مارکا گفت: " چیزی که باعث موفقیت ادامه دار مسی بوده اراده و جاه طلبی او است. این اما باعث می‌شود شرایط کاری در اطراف مسی پراسترس بشود. مسی می‌خواهد همیشه بهترین باشد و در نتیجه از کسانی که در اطرافش هستند انتظار دارد همیشه در اوج باشند".

 

1546010

 

مربی سابق مسی در بارسا در ادامه گفت: " مهم نیست طرف مسی هم تیمی اش باشد، مربی باشد، فیزیوتراپ باشد یا هر کس دیگری که در باشگاه مسئولیت دارد، او فقط یک چیز می‌خواهد. اینکه همه در اوج باشند تا او بتواند به هدف‌هایش برسد. این شرایط فشار و استرس زیادی به اطرافیان وارد می‌کند که برای برخی قابل تحمل نیست".

 

اونزوئه درباره رونالد کومان سرمربی جدید بارسا گفت: " کومان به نظرم مسی و دیگر بازیکنان بارسا را خوب مدیریت می‌کند. کسی که در یک باشگاه موفق بوده باگشت برایش دشوارتر از دیگران است. کار در بارسا همیشه دشوار است ولی به نظرم کومان می‌تواند از پس این کار برآید".

 

 

دیدگاه‌ها