کد خبر : 1724872 | 22 آذر 1399 ساعت 14:50 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاسیاس: دوست ندارم دوره کهکشانی‌ها را به یاد بیاورم

ایکر کاسیاس از شکست در فینال کوپا دل ری برابر ساراگوسا به عنوان نقطه شروع افول دوره کهکشانی های اول یاد کرد.

کاسیاس: دوست ندارم دوره کهکشانی‌ها را به یاد بیاورم

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز سال 2000 رئیس رئال شد و با جذب فیگو رئال را به تیمی قدرتمندتر از قبل تبدیل کرد. یک سال بعد زیدان به رئال پیوست و سپس رونالدو برزیلی و دیوید بکام رئال را کهکشانی تر کردند. تا سال 2003 اوضاع بر وفق مراد رئال کهکشانی بود و این تیم دو لالیگا و یک لیگ قهرمانان را جشن گرفت ولی با اخراج ویسنته دل بوسکه و آمدن کارلوس کی روش، افت رئال شروع شد و این تیم تا سال 2007 هیچ جامی فتح نکرد.

 

 

1552680

 

 

ایکر کاسیاس با یادآوری آن دوران به مووی استار گفت:« راستش را بخواهید خیلی خاطرات آن دوران را دوست ندارم. رونالدو، فیگو و زیدان را داشتیم و قبل از هر بازی 40 عکاس به دنبال دیوید بکام بودند.

فصل 04-2003 همه چیز خوب به نظر می رسید. صدرنشین لالیگا بودیم و بازی ها را یکی پس از دیگری می بردیم اما 17 مارس  و با شکست در فینال کوپا دل ری برابر ساراگوسا افت مان شروع شد و همه چیز را از دست دادیم.

پس از آن تا سه سال نتوانستیم قهرمان شویم. آن شکست، سقوطی بدون چتر نجات بود. ما دیگر به یک تیم واقعی تبدیل نشدیم و سقوط یک نسل کهکشانی هم شروع شد. این اتفاق همزمان شد با اوج گیری بارسا که دو بار متوالی قهرمان لالیگا شد و سال 2006 لیگ قهرمانان را نیز فتح کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها