کد خبر : 1724875 | 22 آذر 1399 ساعت 15:18 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری: بازی با تراکتور همیشه سخت است

سرمربی موقت ماشین سازی به تمجید از سرمربی جوان تیم حریف پرداخت.

اخباری: بازی با تراکتور همیشه سخت است

به گزارش "ورزش سه"، محمد سعید اخباری، سرمربی موقت تیم ماشین سازی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور حضور یافت.

 

به خواست باشگاه برگشتم
اقای بیاتلو زحمات زیادی برای تیم ماشین سازی کشیدند. حدود سه ماه خیلی سخت است که تیمی را از نو با توجه به شرایطی که برایشان تعیین شده بود با بازیکنان جدید بسازی. جا دارد که از زحمات ایشان تشکر کنیم. من با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه بودم و بعد از رفتن آقای بیاتلو قصدم این بود که بروم اما باشگاه از من خواست تا برگردم و انجام وظیفه کنم.

 

بازی با تراکتور همیشه سخت است
ما با تیمی بازی داریم که اسمش تراکتور است. تراکتور با هواداران پرشور و قدمتی که دارد همیشه بازی با این تیم سخت است. با توجه به اینکه شخصی مثل آقای زنوزی در این وضع اقتصادی کشور برای این تیم هزینه می کند اگر همه باشگاه ها در استان های دیگر هم این گونه بود می رفتیم به سمت باشگاه داری اروپایی. ایشان بازیکنان بزرگی چون سه کاپیتان تیم ملی را جذب کرده اند.

 

امیدوارم شجاعی را دوباره در تیم ملی ببینیم
مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ماست و من امیدوارم که آقای اسکوچیچ دوباره ایشان را دعوت کنند. او در سه دوره جام جهانی بوده و بازیکنی است که زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است. در فوتبال ما کسی را نداریم که مثل او باشد. با توجه به تیم هایی که بازی کرده، فکر می کنم در تیم ملی به درد ما می خورد. او در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور داشته و به عنوان مربی هم تجربه های زیادی دارد. تقابل سختی فردا خواهیم داشت. امیدوارم که با توجه به دو جلسه تمرینی که انجام داده ایم بازی خوبی از آب دربیاید.

 

همه تیم ها برای برد به میدان می روند
با توجه به شرایط فعلی تیم می خواهیم هوشمندانه کار کنیم. همه تیم ها برای برد به میدان می روند و ما هم برای نتیجه گرفتن به میدان خواهیم رفت. برای من هم کار در تیمی چون ماشین سازی با این قدمت و هواداران متعصبش افتخار بزرگی است و امیدوارم بتوانیم در این تیم مفید باشیم.

دیدگاه‌ها