کد خبر : 1725023 | 23 آذر 1399 ساعت 00:46 | 133.2K بازدید | 21 دیدگاه

در آخرین بازی سرخها پیش از ترک ایران چه گذشت؟

دوربین‌ها خاموش؛ پرسپولیس مقابل پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی با توجه به لغو دیدار تیمش برابر ذوب آهن، با انجام یک دیدار درون تیمی با قوانین کاملا رسمی عیار شاگردانش پیش از اعزام به دوحه را سنجید.

دوربین‌ها خاموش؛ پرسپولیس مقابل پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، بدترین اتفاق ممکن در مسیر آماده‌سازی پرسپولیس پیش از اعزام به دوحه و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند لغو دو دیدار داخلی این تیم برابر نساجی قائمشهر و ذوب آهن باشد.

 

1552891

 

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی پرگل مقابل شهرخودرو در شرایطی که بار دیگر به جمع مدعیان بازگشته بودند و فشار انتقادات نسبت به عملکرد تهاجمی خود را کاهش داده بودند، باید آماده دیدار با نساجی مازندران می‌شدند اما این بازی به دلیل کیفیت بد چمن و مصنوعی بودن آن در نهایت لغو شد. در ادامه اما یحیی برای حفظ آمادگی تیمش تدابیر اردویی شدیدتری برای بازیکنان در نظر گرفت و به جای این بازی رسمی، قرنطینه ۴۸ ساعته و تمرینات را برای بازیکنان پیش‌بینی کرد.

 

1552890

 

در‌ ادامه بعد از ۲۴ ساعت مرخصی، بازیکنان بار دیگر به اردو بازگشتند و تمرینات خود را برای دیدار با ذوب آهن در پیش گرفتند. دیداری که می‌توانست پیش درآمدی برای بازی فینال آنها در آسیا تلقی شود و سنگ محکی جدی برای آخرین تدابیر تاکتیکی یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شد. با این حال در فاصله ساعاتی مانده به این بازی و در حالیکه بازیکنان در اردو به سر می‌بردند، خبر از لغو این بازی به دلیل تشدید وضعیت ابتلای ذوبی‌ها به کرونا، اعلام شد.

 

1552896

 

اکنون یحیی گل‌محمدی باید در شرایطی تیمش را در فینال آسیا برای رقیبی که امروز مشخص می‌شود قرار دهد که تا روز این دیدار، ۱۹ روز از آخرین بازی رسمی تیمش گذشته است. سرخپوشان روز ۱۰ آذر در آخرین بازی رسمی خود برابر شهرخودرو قرار گرفته‌اند و بعد از آن دو دیدار این تیم لغو شد و ۱۹ روز مانده به فینال را بدون انجام دیداری جدی پشت سر خواهند گذاشت.

 

1552893

 

اتفاقی که باعث شده پرسپولیس برای آماده سازی خود در شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل بهداشتی مجبور‌ به یک بازی درون تیمی کاملا جدی در طول سالیان اخیر شود. دیداری در استادیوم آزادی، راس ساعت ۱۵ ‌و با انجام تمامی مراسم‌های مربوط و داور‌ رسمی و حتی اعلام وقت اضافه برای هر نیمه.

 

1552892

 

یحیی تیمی که قرار بود روز گذشته برابر ذوب آهن حاضر شود و شاید ترکیب تیمش در فینال نیز باشد در یک سمت میدان چید و در سمت دیگر هم ذخیره‌ها آخرین شانس خود را برای دستیابی به نظر سرمربی تیم و برای حضور در فینال به جستجو کردند.

 

1552898

 

ترکیب تیم اصلی با حضور حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی مقابل ذخیره‌های نامداری چون بوژیدار رادوشوویچ، کمال کامیابی‌نیا، علی شجاعی، احسان پهلوان، وحید امیری، آرمان رمضانی، مهدی مهدی‌خانی، سعید حسین‌پور و دیگر جوانان تیم.

 

1552894

 

نکته جالب اینکه هدایت تیم اصلی برعهده یحیی گل محمدی و تیم دوم نیز را حمید مطهری کوچ می‌کرد و همین مساله نیز عاملی شد تا جنگ از داخل زمین تا نیمکت نیز با کری و هیجان بالایی دنبال شود.

 

1552895

 

در نهایت اما در حالیکه با اعلام کادرفنی هر دو طرف بازی مراقب سلامت یکدیگر و جلوگیری از مصدومیت بودند، بازی را تیم اصلی با دو گلی که بشار رسن و مهدی عبدی به ثمر رساندند، به سود خود خاتمه داد.

دیدگاه‌ها