کد خبر : 1725096 | 23 آذر 1399 ساعت 12:39 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر به یونایتد: اشتباه نکنید؛ پوگبا به دردتان می‌خورد

آرسن ونگر بعد از تنشهای شدید در منچستریونایتد بر سر رابطه باشگاه با پل پوگبا به شیاطین سرخ توصیه کرد که چطور باید با ستاره فرانسوی برخورد کنند.

ونگر به یونایتد: اشتباه نکنید؛ پوگبا به دردتان می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال بعد از تنشهای بزرگی که در رابطه باشگاه منچستریونایتد با پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم ایجاد شده توصیه‌هایی در اختیار شیاطین سرخ گذاشت که درباره نحوه درست رفتار با ستاره‌ای مثل پوگبا بود. ونگر از رفتار فعلی یونایتد انتقاد کرده و گفت باشگاه می‌تواند در مقابل پوگبا رفتار بهتری در پیش بگیرد.

 

1553044

 

ماجرا از هفته پیش و زمانی شروع شد که مینو رایولا ایجنت پوگبا اعلام کرد که او قصد ماندن در اولدترافورد را ندارد و به دنبال جدایی است. این خبر کمی بعد از شکست و حذف یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا این باشگاه و هوادارانش را عصبانی کرده و باعث حملاتی تند به پوگبا شد.

 

آرسن ونگر در صحبتهای خود با شبکه ای اس پی ان گفت: " به نظر من باشگاه باید برای بازیکن توضیح بدهد که برنامه آینده اش برای او چیست. باشگاه باید به صراحت به او بگوید که بازی کردن برای باشگاه شغل او است و او اصلاً نباید این را فراموش کند. بهترین راه برای پیشرفت در آینده خوب بازی کردن در حال حاضر است".

 

1552295

 

ونگر در ادامه گفت: " من وقتی در بازی با لایپزیش دیدم که پوگبا وارد زمین شد متاسف شدم که چرا او از ابتدا فیکس بازی نکرده بود چون ورودش به زمین بلافاصله تاثیر خیلی مثبتی روی تیم داشت".

 

 

دیدگاه‌ها