کد خبر : 1725142 | 23 آذر 1399 ساعت 17:25 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند مدیر برنامه های پوگبا علیه نشریه آلمانی

مینو رایولا ایجنت ایتالیایی مشهور دنیای فوتبال، نشریه بیلد آلمان را قهرمان اخبار جعلی خواند.

حمله تند مدیر برنامه های پوگبا علیه نشریه آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا مدیر برنامه های پل پوگبا چند روز پیش در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی "توتو اسپورت" گفته بود این هافبک فرانسوی در منچستریونایتد خوشحال نیست و می‌تواند به یوونتوس بازگردد. اظهارنظری که حواشی فراوانی برای ستاره فرانسوی داشت.

 

 

1552194

 

 

طبق ادعای نشریه بیلد، پل پوگبا از اظهارنظرهای گاه و بیگاه مینو رایولا خسته شده و در فکر تغییر مدیر برنامه های خود است. ستاره فرانسوی تا به اینجا رایولا را در اظهارنظرهایش آزاد گذاشته بود اما در حال حاضر احساس می کند که حرف های ایجنت ایتالیایی و متدهای او برای تحت فشار قراردادن باشگاه، در حال ضربه زدن به حیثیت و اعتبار ورزشی اوست. پوگبا دوست ندارد بیش از این باعث خشم سران منچستر شود و می خواهد به شکلی مسالمت آمیزتر از این باشگاه جدا شود.

در پی انتشار این گزارش در نشریه بیلد، رایولا واکنشی تند از خود نشان داد و در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:« تبریک قهرمان خبرهای جعلی! مثل همیشه بیلد ناامید نمی‌شود. شگفت‌آور است که چطور این اخبار جعلی همیشه پخش می‌شوند».

 

 

1411465

 

 

پوگبا این فصل در 15 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن دو گل، دو پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

دیدگاه‌ها