کد خبر : 1725164 | 23 آذر 1399 ساعت 17:28 | 227.6K بازدید | 5 دیدگاه

توئیت‌های تند علیه داور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان؛

بحرین اینیستا را حذف کرد

قضاوت نواف شکرالله داور بحرینی دیدار نیمه نهایی شرق آسیا، حسابی هواداران ویسل کوبه را شاکی کرده و آنها معتقدند تیمشان با تصمیماتی جهت‌دار از رسیدن به فینال بازمانده است.

بحرین اینیستا را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"،  نیمه دوم این مسابقه که درنهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافی رفت، به شدت تحت تاثیر تصمیمات «نواف شکرالله» داور بحرینی بازی و بازبینی دو صحنه مشکوک از سوی کمک داور ویدئویی قرار داشت.

 

1-  رد شدن گل ویسل با VAR!
اولین صحنه بحث برانگیز و جنجالی این مسابقه در دقیقه 75 رخ داد؛ جایی که ویسل با یک گل از حریفش پیش بود و توانست روی یک بازپس گیری توپ و استفاده از اشتباه بازیکنان تیم فوتبال اولسان به گل دوم دست یابد، اما داور درخواست بازبینی داد. پس از مشاهده دوباره صحنه، شکرالله معتقد بود که بازیکن تیم ویسل کوبه با خطا بازیکن تیم اولسان را نقش بر زمین کرده و بنابراین داور این گل را مردود اعلام کرد.

 

2-  قبول کردن گل اولسان با VAR!
گل تساوی تیم اولسان هم ابتدا با تصمیم کمک داور آفساید اعلام شده بود، اما بازبینی این صحنه نشان داد این گل سالم بوده و داور سوت خود را به نشانه گل نماینده کره جنوبی به صدا درآورد.

 

این دو تصمیم حالا در شرایطی که ساعاتی از پایان این مسابقه حساس سپری شده، سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و هواداران تیم فوتبال ویسل کوبه معقتدند که داور بحرینی مسابقه، جهت‎‌دار و به سود نماینده کره جنوبی سوت زده و عامل اصلی ناکامی تیمشان در نیمه نهایی بوده است.

 

یدالله جهانبازی کارشناس داوری ضمن رد کردن تصمیم داور روی گل دوم ویسل کوبه به "ورزش سه"، گفت:« این صحنه اول که گل مردود شده ، اصلا اتفاقی نمی افتد. اصلا چیز خاصی اتفاق نمی افتد. ضمنا VAR برای محوطه جریمه، پنالتی، کارت قرمز، گلی که آفساید باشد یا نباشد، مورد استفاده قرار می گیرد. اینجا که من چیزی نمی بینم و به نظر گل کاملا سالمی به ثمر رسانده اند.»
البته جهانبازی در مورد گل تساوی بازی نظری همراستا با VAR دارد و تصمیم تیم داوری را تایید می کند:« مدافع قرمزی که طرف نیکت ذخیره است، پر کرده است و به نظر می رسد گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است.»

 

 

1553182

نواف شکرالله داور بحرینی مسابقه در حال بازبینی یکی از صحنه های مشکوک بازی نیمه نهایی

 


نگاهی به فضای مجازی و توئیت هایی که در مورد نواف شکرالله منتشر شده، اصلا ادبیات خوبی در مورد او ندارد و برخی از آنها این داور و تیم VAR را به قضاوت به سود تیم کره‌ای و پول گرفتن از تیم اولسان متهم کرده اند.

 


این کار بر اینطور در واکنش به سوت های نواف نوشته است:« از نتیجه ای که به دست آمده، بسیار ناامیدم. به نظرم تیم داوری مسابقه و همینطور تیم VAR باید توضیح بدهند که چطور تصمیم گرفته اند و چطور با هم در طول بازی ارتباط برقرار کرده اند. ما مردم ژاپن نمی خواهیم اینطوری فکر کنیم که تیم کره ای به تیم داوری پاداش داده است.»

 

1553180

 

 

کاربر دیگری با اشاره به گل دوم تیم ژاپنی تاکید کرده است:« وقتی ویسل گل دوم را به ثمر رساند، داور خطای بازیکن تیم ژاپنی را گرفت ولی این اصلا خطایی نبود.»

 

1553179

 

 

 

کابر دیگری پا را فراتر گذاشته و اطمینان دارد که داور بحرینی با تیم کره‌ای روابط غیر مشروع داشته و با انتشار عکسی از این داور خطاب به تیم کره ای نوشته است:« چقدر به او پرداخت کردید؟ او یار دوازدهم اولسان در نیمه نهایی بود.»

 

1553183

دیدگاه‌ها