کد خبر : 1725165 | 23 آذر 1399 ساعت 17:32 | 65.7K بازدید | 5 دیدگاه

عجیب ترین فرصت سوزی لیگ بیستم (عکس)

شهرخودرو با وجود یک یاز کمتر، اما فرصت های زیادی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و شهرخودرو در حالی به مصاف هم رفتند که بازی حساس و زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم. پس از اینکه سبحان خاقانی توانست دروازه حریف را باز کند، شهرخودرو دو فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد.

 

ابتدا احمد الجبوری بود که با رشید مظاهری تک به تک شد ولی سنگربان ملی پوش استقلال با واکنشی دیدنی و تماشایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه و در دقیقه 16 شهرخودرو صاحب یک فرصت فوق العاده شد. سانتر زیبای امین قاسمی نژاد با ضربه دیدنی احمد الجبوری همراه شد. توپ دور از دستان مظاهری به سمت طاق دروازه استقلال می رفت ولی این ضربه با بدشانسی الجبوری به تیر دروازه برخورد کرد.

 

پس از برخورد توپ به تیر دروازه، در برگشت و در بهترین شرایط ممکن نصیب حسن جعفری شد ولی این بازیکن نتوانست دروازه خالی از دروازه بان استقلال را باز کند و ضربه سر او در میان بهت و شگفتی نیمکت نشینان شهرخودرو به بیرون رفت تا این تیم بهترین فرصت برای زدن گل تساوی را از دست دهد.


در نیمه دوم و در دقیقه 50 یک بار دیگر الجبوری با مظاهری در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی رشید مظاهری با یک خروج عالی باز هم این بازیکن را ناکام گذاشت تا سنگربان ملی پوش استقلال دومین سیو بزرگش در این بازی را انجام داده باشد.

 

در ادامه باز هم الجبوری با مظاهری تک به تک شد و ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد هر چند که پیش از آن کمک داور مسابقه آفساید او را اعلام کرده بود ولی شهرخودرو در این بازی فرصت های زیادی را از دست داد.

 

1553184

 

عکس : محسن بخشنده

دیدگاه‌ها