کد خبر : 1725170 | 23 آذر 1399 ساعت 17:54 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تاسف ستاره جوان اینتر از گلزنی!

نیکولو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر بازی کردن در خانه کالیاری را دشوار توصیف کرد.

ابراز تاسف ستاره جوان اینتر از گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر عصر امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که در نیمه نخست برابر کالیاری عقب افتاده بود، در نهایت بازگشتی بزرگ داشته و با نتیجه 1-3 حریف سخت کوش خود را مغلوب کرد. نیکولو بارلا که از کالیاری راهی سن سیرو شده بود، در این دیدار موفق شد به زیبایی گل اول تیمش را به ثمر رسانده و زمینه ساز برتری تیمش لقب گیرد. نیکولو بارلا در پایان بازی از باز کردن دروازه تیم سابق خود ابراز تاسف کرده و البته تاکید کرد با تمام توان در لباش اینتر در میدان ظاهر خواهد شد.

 

1553172

 

نیکولو بارلا گفت: "حضور یافتن در خانه کالیاری همیشه یک زمین دشوار بوده است و ما از کسب این پیروزی بسیار خوشحالیم. همیشه لحظات دشواری در بازی های پیش رو وجود خواهد داشت و ما باید برای غلبه بر این مشکلات مانند مسابقه امروز مانند یک تیم بازی کنیم. من هنوز هم فضا پیش روی خود داشته و می توانم باز هم پیشرفت کنم. من واقعا از گلزنی خوشحال و البته کمی متاسف هم هستم، زیرا به کالیاری گل زدم، اما بیشتر از همه برای تیم خوشحالم.

 

آمدن به خانه کالیاری همیشه هیجان انگیز است، من یک بازیکن حرفه ای هستم و باید برای تیمی که در آن بازی می کنم تلاش کرده و بهترین عملکرد را ارائه بدهم."

دیدگاه‌ها