کد خبر : 1725339 | 24 آذر 1399 ساعت 12:22 | 47.4K بازدید | 2 دیدگاه

پیشنهاد رشوه به برانکو برای دعوت به تیم ملی!

رضا چلنگر مترجم سابق برانکو ایوانکوویچ از پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی یک بازیکن برای حضور در تیم ملی پرده برداشته است.

پیشنهاد رشوه به برانکو برای دعوت به تیم ملی!

به گزارش ورزش سه، این شایعه کم و بیش در فوتبال ایران مطرح بوده که برخی از بازیکنان به دلایل غیر از شایستگی فنی در اردوی تیم ملی حضور داشته یا برای دعوت، تلاش کرده‌اند. حالا رضا چلنگر ماجرایی را تعریف کرده که تلاش یکی از لژیونرها برای ورود به عرصه ملی را با روش های غیر فوتبالی نشان می‌دهد.

 

چلنگر که سال ها در تیم ملی و پرسپولیس مترجم برانکو بود و از دوستان نزدیک وی محسوب می‌شد، امروز در برنامه «سلام، صبح بخیر» در این خصوص گفت: «من فقط یک مورد را سراغ داشتم، من نفوذی روی آقای برانکو نداشتم و تنها انتقال دهنده خوبی بودم.»

 

وی همچنین درباره این موضوع توضیح می‌دهد: «یکی از بازیکنانی که در خارج بود و زیاد هم مطرح نبود، همچین پیشنهادی را آورد و به صورت غیرمستقیم افرادی به اسمش عنوان کردند.»

 

مترجم و دوست برانکو درباره رقم پیشنهاد عنوان کرد: «سال ۱۳۸۴ این پیشنهاد ۲۰۰ میلیون تومان بود، زمانی که پراید شش میلیون تومان بود. نمیدانم با قیمت الان حساب کنیم چقدر می‌شود.»

 

او درباره برخورد برانکو هم اظهارداشت: «نمیدانم فردی که آمد از طرف بازیکن بود یا نه، اما آقای برانکو این بازیکن که اصلا قرار هم نبود دعوت کند را دعوت نکرد. او نمی‌خواست بازی کند و فقط میخواست در لیست باشد.»

دیدگاه‌ها