کد خبر : 1725391 | 24 آذر 1399 ساعت 16:37 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار به دیدار مقابل بارسلونا می رسد؟

اخباری در مورد احتمال رسیدن نیمار به دیدار مقابل بارسلونا وجود دارد.

نیمار به دیدار مقابل بارسلونا می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا انجام شده و بر این اساس دو تیم بارسلونا و پاری س ژرمن باید در مرحله یک هشتم به مصاف یکدیگر بروند. این بدان معناست که انتظارات به سر رسیده و تقریبا چهار سال بعد از جدایی نیمار، او برای ثبات توانایی های خود می تواند با تیم سابقش دیدار کند.

 

1553374

 

اما این ستاره برزیلی در دیدار دیشب پاری سن ژرمن مقابل لیون دچار مصدومیت شدیدی شد و اخبار اولیه حاکی از احتمال پارگی رباط صلیبی و دوری چند ماهه نیمار از میادین بود. اما به نظر می رسد شدت مصدومیت نیمار به اندازه تصورات اولیه نبوده و البته هنوز میزان دقیق دوری او از میادین مشخص نشده است.

 

پس از انجام یک سری آزمایشات در اوایل روز دوشنبه، باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرده که نیمار از ناحیه مچ پا دچار شکستگی نشده و مجبور به انجام عمل جراحی نخواهد بود. با این حال لازم به ذکر است که آزمایشات اولیه قطعی نیستند و شرایط نیمار روز سه شنبه مجددا بررسی می شود تا میزان قطعی دوری او از میادین مشخص شود. به هر حال همین روند نیز باعث ایجاد امیدواری در دل هواداران فوتبال برای تماشای جدال بین نیمار و هم تیمی های سابق او از جمله لیونل مسی شده است.

دیدگاه‌ها