کد خبر : 1725402 | 24 آذر 1399 ساعت 17:02 | 40.8K بازدید | 1 دیدگاه

بیت‌گارام: نگرش‌مان‌ مثبت باشد، برنده می‌شویم؛

صحبت‌های مهره کلیدی اولسان پیش از فینال ACL

هافبک تیم فوتبال اولسان معتقد است، ورود VAR و نپذیرفتن گل دوم‌ویسل کوبه تاثیر زیادی در رسیدن این تیم به فینال مسابقات داشته است.

صحبت‌های مهره کلیدی اولسان پیش از فینال ACL

به گزارش "ورزش سه"، «یون بیت گارام» بازی‌ساز تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی روز دوشنبه در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر ویسل کوبه ژاپن، اظهار داشت: در دیدار نیمه‌نهایی در ابتدا از حریف خود عقب افتادیم و این کار را سخت کرد اما ما بعد از این گل تمایل خود را به حمله و پیروز شدن نشان دادیم و در نهایت توانستیم بازی را برده و فینالیست شویم.

 

وی افزود: وقتی که VAR گل دوم ویسل کوبه را رد کرد ما روحیه خوبی گرفتیم، چرا که بازگرداندن نتیجه ۲ بر صفر کار بسیار سختی است. ما توانستیم تمرکز خود را حفظ کرده و بازی را به تساوی بکشانیم.   

 

هافبک تیم اولسان در مورد دیدار نهایی تیمش برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: در قطر خاطره‌ خوبی برابر ایرانی‌ها دارم اما چیزی که بیشتر اهمیت دارد، نگرش و موفقیت تیمی است. ما یک بازی حساس پیش‌رو داریم و اگر بتوانیم نگرش مثبت خود را حفظ کرده و بازی خوب‌مان را در زمین ارائه دهیم، موفق می‌شویم در فینال لیگ قهرمانان آسیا پیروز شویم.

 

گفتنی است یکی از ستاره‌های تیم اولسان «یون بیت گارام» است. بازیکن سی ساله‌ای که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به ثمر رسانده و نمایش بسیار خوبی را داشته است.

دیدگاه‌ها