کد خبر : 1725403 | 24 آذر 1399 ساعت 17:03 | 58.8K بازدید | 1 دیدگاه

اولسان به پرسپولیس ببازد، سرمربی اخراج است!

ممکن است دیدار مقابل پرسپولیس آخرین حضور کیم دو هون، سرمربی اولسان روی نیمکت این تیم باشد.

اولسان به پرسپولیس ببازد، سرمربی اخراج است!

به گزارش "ورزش سه"، کیم دو هون، سرمربی اولسان تا قبل از آغاز رقابت های نهایی لیگ قهرمانان در قطر شرایط چندان خوبی نداشت و هنوز هم احتمال برکناری او وجود دارد. اولسان برای اولین بار در جام اتحادیه فوتبال کره در سال 2017 و اولین سال حضور کیم دو هون به مقام قهرمانی رسید. اما از آن زمان این باشگاه دو بار در مسابقات لیگ کی وان در سالهای 2019 و 2020 و جام حذفی 2018 و 2020 نایب قهرمان شده است.

 

1553605

 

اما این نتایج در سالهای اخیر چندان رضایت مدیران اولسان هیوندای را جلب نکرده و شکست در روزهای پایانی و از دست دادن جام های متعدد باعث افزایش اخباری در مورد احتمال برکناری کیم دو هون شده است.

 

کیم دو هون گفت: "فینال آخرین بازی است که می توانم بازیکنان اولسان را هدایت کنم. من قطعا می خواهم در این دیدار برنده شده و بعد از آن به کره جنوبی بازگردم."

 

طبق گفته یکی از مسئولان این باشگاه، حتی قبل از شرکت در مرحله پایانی لیگ قهرمانان نیز کیم دو هون در مورد آینده شغلی خود تردید داشته و مطمئن نبوده در ادامه نیز سرمربی اولسان خواهد ماند. اما با این حال اولسان موفق به کسب پیروزی های پی در پی در لیگ قهرمانان شده و به دیدار نهایی راه یافت. اولسان تنها تیم شرکت کننده در این مسابقات بود که 9 بازی بدون شکست شامل هشت برد و یک تساوی را به ثبت رساند.

 

1553604

 

آنها پس از سفر به قطر و شروع مجدد مسابقات، در هشت بازی پیاپی پیروز شده و در هر هشت بازی بیش از دو گل به ثمر رساندند و به فینال راه یافتند. اولسان اولین تیم در تاریخ مسابقات است که در 8 دیدار متوالی گلزنی می کند.

 

گوانگ گوک کیم، مدیر عامل اولسان در این رابطه گفت: "ما هنوز در مورد تمدید قرارداد با کیم تصمیم نگرفته ایم و فعلا تمام تمرکز ما روی دیدار فینال لیگ قهرمانان خواهد بود."

دیدگاه‌ها