کد خبر : 1725419 | 24 آذر 1399 ساعت 17:50 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

تمدید با 3 ستاه رئال به ژانویه موکول شد

رئال مادرید یک ماه دیگر بر سر تمدید قرارداد با سرخیو راموس، لوکا مودریچ و لوکاس واسکز مذاکره خواهد کرد.

تمدید با 3 ستاه رئال به ژانویه موکول شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید تصمیم گرفته تا تمدید قراردادها را به ماه ژانویه موکول کند. سرنوشت ستاره هایی چون سرخیو راموس، لوکاس واسکز و لوکا مودریچ نامشخص است و هر سه قراردادشان در پایان همین فصل تمام می شود و از اول ژانویه آزادند تا با تیم های مدنظرشان وارد مذاکره شوند یا اینکه صبر کنند تا پیشنهاد تمدید باشگاه برسد.

 

 

1552929

 

 

فشار زیادی روی سران باشگاه به خصوص برای تمدید با سرخیو راموس وجود دارد ولی همه چیز به جلسه شش روز دیگر اعضای باشگاه بستگی دارد. رئال در شرایط پاندمی کرونا توانست سود 313 هزار یورویی را به ثبت برساند و از ضرر مالی فرار کرد. بودجه باشگاه نیز به 616.8 میلیون یورو رسید که درصد قابل توجهی به دستمزد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های اول و دوم اختصاص دارد.

 

 

1552906

 

 

رئال به سبب وضعیت نامشخص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها قصد دارد با احتیاط کامل وارد قضیه تمدید قراردادها شود. سرخیو راموس و مودریچ 34 و 35 ساله اند و لوکاس نیز وارد 29 سالگی شده است.

تمدید با هر سه درخواست زین الدین زیدان و هواداران است و باید دید ژانویه پیش رو، پیشنهاد باشگاه تا چه اندازه متقاعد کننده خواهد بود. تا به اینجا تنها دنی کارواخال 28 ساله است که بر سر تمدید تا 2024 با باشگاه به توافق رسیده و به زودی خبر رسمی آن منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها