کد خبر : 1725427 | 24 آذر 1399 ساعت 18:30 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ژرمن ها به قرعه یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ

آلمان در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 4 نماینده دارد و امروز حریفان خود را شناختند.

واکنش ژرمن ها به قرعه یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به عنوان تیم اول گروه خود راهی یک هشتم نهایی شدند. و مونشن گلادباخ و لایپزیش هم در رده دوم گروه شان قرار گرفتند و به این مرحله رسیدند.

 

قرعه کشی دور یک هشتم نهایی ساعاتی پیش به انجام رسید و بر این اساس بایرن به لاتزیو خورد، دورتموند باید به مصاف سویا برود، گلادباخ قرعه سخت سیتی نصیبش شد و لایپزیش هم باید برابر لیورپول قرار بگیرد.

گلادباخ و لایپزیش از حالا مشخص است که کار دشواری برای صعود خواهند داشت و شاید تنها بایرن است که می تواند به نوعی نسبت به صعودش اطمینان خاطر داشته باشد.

 

 

1532628

 

 

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن در واکنش به قرعه تیمش گفت لاتزیو حریف سرسختی است و این را در مرحله گروهی و در تقابل این تیم با بوروسیا دورتموند دیدیم. تقابل با تیم‌های ایتالیایی همیشه ناخوشایند است اما سفر به شهر رم همیشه زیباست.»

 

 

1553616

 

 

مارکوس کروشه مدیر ورزشی لایپزیش در مورد رویارویی با لیورپول گفت:« در این قرعه‌کشی تیم‌های بزرگی حضور داشتند که در گذشته به دستاوردهای زیادی دست یافته‌اند. لیورپول هم حریف سرسختی است، آنها قهرمان انگلیس هستند و در فصل جاری لیگ برتر هم خیلی خوب بازی می‌کنند.

پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی با وجود تیم‌های منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن، کسی ما را باور نداشت. با این حال ما از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردیم و برای شکست لیورپول و راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها هر کاری که لازم باشد، انجام خواهیم داد.»

 

 

1553617

 

 

ادین ترزیچ که با برکناری لوسین فاوره به عنوان سرمربی موقت دورتموند انتخاب شده در مورد مصاف با سویا گفت:« هیچ حریف آسانی در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. سویا در سال‌های اخیر اغلب قهرمان لیگ اروپا شده و ما مشتاقانه منتظر این مسابقه هستیم.

تا آن زمان، کارها و مسائل دیگری وجود دارد که باید به آن پرداخته شود. زمانی که این بازی فرا برسد، به بهترین شکل آماده می شویم.»

 

دیدگاه‌ها