کد خبر : 1725436 | 24 آذر 1399 ساعت 20:50 | 291.9K بازدید | 1 دیدگاه

با اعلام فرانس فوتبال؛

رونمایی از بهترین تیم تاریخ بدون یک نام بزرگ(عکس)

فرانس فوتبال در حالی بهترین تیم تاریخ را انتخاب کرد که در کمال تعجب نام یک هافبک بزرگ در آن دیده نمی‌شود.

رونمایی از بهترین تیم تاریخ بدون یک نام بزرگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این که به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال مراسم توپ طلا برگزار نمی‌شود، فرانس فوتبال دست به اقدامی جالب زده و بهترین‌های تاریخ پرطرفدارترین ورزش جهان را انتخاب کرده است؛ انتخاب هایی که توسط 140 روزنامه‌نگار معتبر انجام شده است. نکته مهم درباره لیست منتشر شده اینکه نام زین الدین زیدان در آن مشاهده نمی شود؛ اتفاقی که در نوع خود بسیار عجیب و حیرت انگیز به نظر می رسد.

 

لو یاشین؛ بهترین دروازه بان
لو یاشین ملقب به "عنکبوت سیاه" دروازه بان معروف شوروی بود که به خاطر مهار های ضربات پنالتی شهره بود. او در طول دوران حرفه ای خود 150 پنالتی مهار کرد و یک سنگربان بسیار مطمئن به حساب می‌آمد.

 

 

1553632

 

 

کافو؛ بهترین مدافع راست
اکثریت قریب به اتفاق این اهالی فوتبال این بازیکن را بهترین دفاع راست تاریخ تلقی می کنند و حالا فرانس فوتبال نیز بر آن صحه گذاشته است. کافو با تیم ملی برزیل به مقام قهرمانی جام جهانی 2002 دست یافت و رفت و برگشت های خستگی ناپذیر او در بازی ها بی نظیر بود.

 

 

1553631

 

 

پائولو مالدینی؛ بهترین دفاع چپ
اسطوره تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان که در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی روسونری فعالیت می کند، در زمان بازی یک مهره بدون جانشین به حساب می آمد و اکنون فرانس فوتبال او را بالاتر از روبرتو‌کارلوس به عنوان بهترین دفاع چپ تاریخ انتخاب کرده است.

 

 

1553630

 

 

فرانس بکن بائر؛ بهترین مدافع وسط
قیصر فوتبال آلمان در زمان بازی یک مهره قابل اتکا و اطمینان به حساب می‌آمد. موضوعی که باعث شده او حالا توسط فرانس فوتبال به عنوان بهترین مدافع وسط تاریخ شناخته شود؛ انتخابی که احتمالاً کاملا شایسته آن است.

 

 

1553629

 

ژاوی؛ بهترین هافبک دفاعی
اسطوره باشگاه بارسلونا که هم اکنون سرمربیگری باشگاه السد قطر را بر عهده دارد، رقم زننده یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه بارسلونا در کنار بازیکنانی نظیر لیونل مسی، آندرس اینیستا، دنی آلوز و... بود. او همچنین با تیم ملی اسپانیا قهرمانی یورو و جام جهانی را هم بدست آورد.

 

 

1553635

 

 

لوتار ماتئوس؛ بهترین هافبک دفاعی
ماتئوس یک رهبر واقعی در خط هافبک تیم ملی آلمان به حساب می آمد و یکی از ارکان قهرمانی این تیم در جام جهانی 1990 بود. او همچنین دوران فوق العاده ای را در باشگاه‌هایی نظیر بایرن مونیخ و اینتر پشت سر گذاشت.

 

 

1553638

 

 

دیه گو آرماندو مارادونا؛ بهترین هافبک تهاجمی
چندی پیش درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین یعنی دیه‌گو مارادونا دنیا را در یک شوک بزرگ فرو برد. احتمالاً نیاز به توضیح درباره قابلیت‌های مارادونا وجود ندارد. او به تنهایی تیم ملی آرژانتین را به مقام قهرمانی جام جهانی 1986 رساند و در بخش باشگاهی نیز با ناپولی فوق‌العاده عمل کرد. بسیاری مارادونا را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند.

 

 

1553636

 

 

پله؛ بهترین هافبک هجومی
قهرمان سه دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال با تیم ملی برزیل، یکی از بهترین‌های تاریخ محسوب می شود و حالا در کنار دیه گو آرماندو مارادونا فقید به عنوان بهترین هافبک تهاجمی های تاریخ فوتبال شناخته شده است.

 

 

1553637

 

لیونل مسی؛ بهترین وینگر راست
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا عامل اصلی رقم خوردن دوران طلایی باشگاه کاتالانی تلقی می شود. لیونل مسی طی این مدت خود را در به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال معرفی کرد؛ تا جایی که بسیاری از فوتبال‌دوستان او را بالاتر از بازیکنانی نظیر دیه‌گو مارادونا، پله و کریستیانو رونالدو در تاریخ بهترین می‌دانند.

 

 

1553651

 

 

کریستیانو رونالدو؛ بهترین وینگر چپ
نماد سخت کوشی و تلاش در دنیای فوتبال حالا به عنوان بهترین وینگر راست تاریخ شناخته شده است. بدون شک رونالدو در کنار مسی جذاب ترین رقابت تاریخ فوتبال تا به این جا را رقم زده اند و حالا هر دو کنار یکدیگر در تیم منتخب فرانس فوتبال جای گرفته اند. همچون مسی بسیاری از هواداران فوق ستاره پرتغالی نیز او را در تاریخ بهترین می دانند.

 

 

1553650

 

 

رونالدو نازاریو؛ بهترین مهاجم
بدون شک او بهترین تمام کننده در تاریخ فوتبال محسوب می شود. رونالدو نازاریو یکی از اصلی ترین دلایل قهرمانی برزیل در جام جهانی 2002 بود و حالا توسط فرانس فوتبال به عنوان بهترین مهاجم تاریخ شناخته شده است.

 

 

1553653

 

دیدگاه‌ها