کد خبر : 1725441 | 24 آذر 1399 ساعت 20:20 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یوونتوس به تقابل با پورتو در لیگ قهرمانان

پاول ندود، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به تقابل این تیم با پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

واکنش یوونتوس به تقابل با پورتو در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم‌های حاضر در مسابقات حریفان خود را شناختند. یوونتوس که بالاتر از بارسلونا در گروه خود به عنوان صدرنشین راهی این مرحله شده باید به مصاف پورتو برود.

 

بسیاری تقابل با پورتو را قرعه دشواری برای بیانکونری تلقی می‌کنند اما پاول ندود معتقد است که همه تیم‌های حاضر در این مرحله قدرتمند هستند. ندود در این باره گفت: " رسیدن به مرحله حذفی بسیار خوب است اما تقابل با هر حریفی نیز دشوار خواهد بود. در این مرحله همه تیم ها می توانند شما را با مشکل روبرو کنند. همه حریفان قدرتمند هستند و ما این مسئله را سال گذشته هنگام تقابل با لیون متوجه شدیم."

 

 

1553572

 

 

ندود در ادامه گفت: " من مربی پورتو یعنی سرجیو کونسیسائو را به خوبی می‌شناسم‌. او پیش از این هم تیمی من بود و تیمش با سیستم 2-5-3 بسیار منظمی بازی می‌کند. دیدار برابر آنها بسیار دشوار خواهد بود. ما می توانیم شانس بیشتری داشته باشیم البته اگر به شکل عالی در آن بازی حاضر شویم. باید برابر پورتو مانند بازی برابر بارسلونا در نیوکمپ به میدان برویم."

دیدگاه‌ها