کد خبر : 1725510 | 25 آذر 1399 ساعت 11:26 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت قاطع مدیر ورزشی آرسنال از میکل آرتتا

ادو مدیر ورزشی آرسنال از میکل آرتتا سرمربی تحت فشار این تیم حمایت کرد. این حمایت برای ادامه کار آرتتا در آرسنال اهمیت زیادی دارد.

حمایت قاطع مدیر ورزشی آرسنال از میکل آرتتا

به گزارش "ورزش سه"، ادو مدیر ورزشی آرسنال حمایت کامل خود را از میکل آرتتا سرمربی این تیم که در روزهای اخیر به شدت تحت فشار قرار دارد اعلام کرد. او در بخش دیگری از صحبتهایش هم فاش کرد که توپچی‌ها در ماه ژانویه خریدهای متعدد و گران قیمتی نخواهند داشت.

 

آرسنال با هدایت آرتتا فصل را خیلی خوب شروع کرد و قهرمان جام اتحادیه شد ولی بعد تیم آرتتا در مسیر افول قرار گرفت و در حال حاضر بعد از گذشت 12 هفته از لیگ برتر در رتبه پانزدهم جدول ایستاده و در این دوازده بازی تنها 10 گل به ثمر رسانده. به همین خاطر است که آرتتا با فشارهایی طاقت فرسا مواجه شده که او را در معرض اخراج قرار داده است.

 

1553751

 

ادو مدیر ورزشی آرسنال اما ضمن حمایت قاطع از سرمربی این تیم گفت: " اگر در مورد میکل صبر بیشتری نداشته باشیم در حقش بی انصافی کرده ایم. فقط توجه داشته باشید که چه سال عجیب و غریبی را پشت سر گذاشته ایم. از چالشهای پیش‌فصل بگیر تا سه ماه بدون فوتبال. در این باشگاه خیلی چیزها در حال عوض شدن است. میکل خوب شروع کرد، متوقف شد و زمانی که دوباره داشت حمایت همه اهالی باشگاه را بدست می آورد دوباره متوقف شد".

 

مدیر ورزشی آرسنال در ادامه گفت: " میکل اصلاً فرصت این را نداشته که همه دست اندرکاران باشگاه را درست و حسابی بشناسد. اگر الان صبر بیشتری در قبال او نداشته باشیم در حقش بی انصافی کرده ایم. یادمان باشد که امسال برای همه ما چه سال سختی بوده به خصوص برای میکل که تازه به این باشگاه پیوسته".

 

 

دیدگاه‌ها