کد خبر : 1725535 | 25 آذر 1399 ساعت 13:40 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

فرانک لبوف

چلسی باید کثیف بردن را یاد بگیرد

فرانک لبوف ستاره سابق چلسی با انتقاد از عملکرد این تیم مقابل اورتون می‌گوید آبی‌های لندن باید کثیف پیروز شدن را یاد بگیرند.

چلسی باید کثیف بردن را یاد بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لبوف ستاره سابق چلسی می‌گوید از عملکرد تیم سابقش در دیدار روز شنبه مقابل اورتون که به شکست 1-0 آبی‌های لندن منجر شد راضی نیست. او می‌گوید چلسی باید کثیف پیروز شدن در بازی‌هایش را یاد بگیرد.

 

1550681

 

اورتون روز شنبه در خانه اش به مصاف چلسی رفت و موفق شد با نتیجه 1-0 پیروز شده و دومین شکست فصل شاگردان فرانک لمپارد در لیگ برتر را به این تیم تحمیل کند.

 

لبوف در گفتگو با شبکه ESPN با انتقاد از نوع بازی چلسی در مقابل اورتون گفت: " این بازی من را ناراحت کرد چون چلسی ای را می دیدم که تیمش پر از بازیکنان خارجی است که نمی توانند با روحیه انگلیسی بازی کنند و به خصوص فاقد جنگندگی انگلیسی هستند. یک فوتبالیست باید جنگاور باشد و گاهی کثیف بازی کند. روز شنبه نیمی از تیم نمی توانست اینطور بازی کند".

 

1553785

 

ستاره سابق چلسی در ادامه گفت: " چلسی تیم جوانی دارد و خیلی از بازیکنانش بی تجربه هستند. ولی تیم به هر حال باید راهی برای پیروزی پیدا کند. ما در خط دفاعی نباید اشتباه کنیم. در این بازی شاهد تردیدهای بی دلیل بین تیاگو سیلوا و مندی بودیم و این می‌تواند برای چلسی خطرناک باشد".

 

 

 

دیدگاه‌ها