کد خبر : 1725544 | 25 آذر 1399 ساعت 14:23 | 34.1K بازدید | 1 دیدگاه

عمر دافونسه کا:

بارسا با مسی هیچ شانسی برابر پی اس جی ندارد

بازیکن سابق پی اس جی معتقد است پاریسی ها در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به راحتی این بارسلونا را حذف خواهند کرد.

بارسا با مسی هیچ شانسی برابر پی اس جی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به انجام رسید و مشخص شد که بارسلونا باید به مصاف پی اس جی برود. بازی رفت در نوکمپ و بازی برگشت در پارک دو پرنس خواهد بود. بارسا هرگز برابر پی اس جی حذف نشده ولی شرایط دو تیم در فصل جاری به گونه ای است که بسیاری شانس را به تیم پاریسی می دهند.

 

 

1553804

 

 

عمر دا فونسه کا بازیکن سابق پی اس جی در مورد این بازی پیش بینی جالبی دارد:« این بدترین بارسلونای تمام ادوار است. بارسا بازیکنان خوبی دارد ولی با هم سازگاری ندارند و توضیحی منطقی نیز نمی توانم برایش پیدا کنم. بارسا بد بازی می کند، تیمی را نمی ترساند و حوصله سر بر است. بارسا دیگر مثل سابق آمار گلزنی بالایی هم ندارد. در بارسلونا اساس و پایه ای برای امیدواری در ماه های پیش رو نمی بینم و نقایصی که دارد، باعث می شود تا پیش بینی کنم پی اس جی به راحتی این تیم را حذف خواهد کرد. مسی، گریزمان، بوسکتس، لنگله و آلبا دیگر بازیکنان سابق نیستند. برابر لوانته همگی فاجعه بودند.»

 

 

1551645

 

 

فونسه کا ادامه داد:« مسی حتی نمی تواند بازیکنان مقابلش را مثل سابق دریبل کند و شاید حق با رونالدو بود که زودتر متوجه شد با بالارفتن سن، بهتر است فقط روی گلزنی تمرکز کند نه هنرنمایی برابر بازیکنان حریف. کسی نمی تواند بگوید مسی، گریزمان و کوتینیو بازیکنان بدی هستند اما مشکل اینجاست که در قالب یک تیم سازگاری ندارند. شرایط بارسا اگر همینطور تا ماه فوریه باقی بماند، هیچ شانسی برابر پی اس جی نخواهند داشت.»

 

 

1548520

 

دیدگاه‌ها