کد خبر : 1725545 | 25 آذر 1399 ساعت 14:55 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساویولا:

مطمئنم ژاوی مربی بارسلونا خواهد شد

خاویر ساویولا اطمینان دارد که ژاوی هرناندز روزی سرمربی بارسلونا خواهد شد.

مطمئنم ژاوی مربی بارسلونا خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته فرانس فوتبال تیم رویایی تاریخ فوتبال را معرفی کرد که از اسپانیا ژاوی هرناندز در آن دیده می شد. ژاوی ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در حال حاضر هدایت السد قطر را برعهده دارد و رویای او رسیدن به نیمکت بارسلوناست.

او ژانویه گذشته پیشنهاد جانشینی ارنستو والورده را دریافت کرد ولی تصمیم گرفت که به آن پاسخ منفی بدهد چرا که معتقد بود مربیگری بارسا برای او هنوز زود است ولی هرگز کتمان نکرده است که دوست دارد روزی هدایت باشگاه محبوبش را بر عهده بگیرد.

 

 

1553819

 

 

خاویر ساویولا مهاجم آرژانتینی سابق بارسلونا معتقد است ژاوی قطعا روزی مربی بارسلونا خواهد شد. او به رادیو مارکا گفت:« معتقدم انتخاب ژاوی در تیم رویایی فرانس فوتبال افتخاری برای اسپانیاست و باید آن را جشن گرفت. او دوست من است و همیشه تحسینش کرده ام. به نظر می رسید که او یک آینه پشتش دارد چرا که همه چیز اطرافش را تحت کنترل داشت.»

 

 

1530685

 

 

ساویولا ادامه داد:« معتقدم او روزی مربی بارسلونا خواهد شد چرا که او DNA این کار را دارد و فلسفه بارسا را بهتر از هر کسی می شناسد. او در قطر تجربه اندوزی می کند و برای نیمکت بارسا مهیا می شود. اطمینان دارم زمانش که برسد. ژاوی به بارسا باز خواهد گشت.»

 

 

دیدگاه‌ها