کد خبر : 1725555 | 25 آذر 1399 ساعت 16:07 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

لئو باورنکردنی است

کومان: بارسا دیگر بازیکنی مثل مسی را نمی‌بیند

سرمربی هلندی بارسلونا معتقد است لیونل مسی تکرار نشدنی است.

کومان: بارسا دیگر بازیکنی مثل مسی را نمی‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی روحیه بخش 1-0 برابر لوانته فردا شب میزبان صدرنشین فعلی لالیگا یعنی رئال سوسیداد است. شرایط بارسا در لالیگا خوب نیست و این تیم بیش از هر زمانی نیاز به کسب سه امتیاز برابر رقیب قدرتمند خود دارد.

بازی دو تیم قرار بود چند هفته بعد برگزار شود که به دلیل حضورشان در سوپرکاپ اسپانیا زودتر به انجام می رسد.

 

 

1552709

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« سوسیداد تیم بسیار خوبی است و بازی برابر این تیم را دوست دارم. کاملا مشخص است که مدت هاست کنار هم بازی می کنند. باید به خوبی این تیم را تحت فشار قرارد داده و از زمین خودشان پرس کنیم تا بتوانیم روی توپ و میدان مسلط شویم. باید با اعتماد به نفس بازی کنیم و به حریف ضربه بزنیم.»

 

نتایج تیم در لالیگا:« قطعا نمی توانیم از روند نتیجه گیری های مان در لالیگا راضی باشیم. بازی هایی را باخته ایم که نباید می باختیم ولی پیشرفت تیم ملموس است. از تلاش و عملکرد تیم برابر لوانته راضی بودم و معتقدم خیلی خوب بودیم. امیدوارم سه امتیاز بازی با لوانته باعث شده باشد که برابر سوسیداد با آسودگی خاطر بیشتری بازی کنیم.»

 

 

1552818

 

 

نیمکت نشینی های پیانیچ:« با پیانیچ در مورد وضعیتش در تیم صحبت کرده ام. از تلاش و تعهدش راضی هستم ولی به خودش گفته ام که باید بهتر شود. نمی توانم همه بازیکنان را از خودم راضی نگاه دارم و همه باید سعی در پیشرفت داشته باشند.»

 

برخورد با پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:« هنوز مدت زیادی تا آن بازی باقیمانده و نمی دانیم در چه شرایطی به یکدیگر خواهیم رسید. امیدوارم ماه فوریه همه بازیکنانم را در اختیار داشته باشم تا با قدرت تمام برابر این تیم قرار بگیریم. آنها تیمبسیار خوبی هستند و معتقدم شانس صعود 50-50 است.»

 

 

1553445

 

 

مسی یک گل تا رسیدن به رکورد پله به عنوان بیشترین گل زده برای یک تیم باشگاهی در تاریخ فوتبال:« اعداد و ارقام این دو تحسین بر انگیز هستند.فکر نمی کنم بارسا دیگر بازیکنی مثل مسی به خودش ببیند. حملات ما بستگی زیادی به لئو دارد و باید بگویم نمی دانم او با پیراهن بارسا چند بار دبل و هت تریک کرده و آمار از دستم در رفته است.مسی باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها