کد خبر : 1725561 | 25 آذر 1399 ساعت 16:08 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح آذری درباره غیبت فروزان و پاتوسی

مدیرعامل فولاد می‌گوید که عضله همسترینگ فروزان کشیدگی داشت و به همین خاطر در بازی با سایپا روی نیمکت نشست.

توضیح آذری درباره غیبت فروزان و پاتوسی

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری درباره دلیل بازی نکردن محسن فروزان مقابل سایپا گفت: وی آسیب دیدگی جزئی در ناحیه همسترینگ داشت و حتی قبل بازی با تراکتور هم این مصدومیت را تحمل می‌کرد. مرتب در تمرینات حاضر می‌شوم. گزارش های هفتگی از پزشک تیم دریافت کرده و جلساتی را با نکونام درباره بررسی نحوه و تمرینات و مسابقات دارم. در هر باشگاهی که بوده ام سعی می کنم یکی دو روز در هفته به تمرینات بروم و می‌خواهم انرژی درون باشگاه را به تیم انتقال بدهم. بعد از هر بازی و در طول تمرینات جلسات مختلفی برگزار می‌شود.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: فروزان در عضله همسترینگش کشیدگی داشت و در دیدار با تراکتور در صحنه ای که می‌خواست بازیکن حریف را از پیش رو بردارد، این مصدومیت تشدید شد. سرمربی و مربی دروازه بان‌های تیم به این نتیجه رسیدند مقابل سایپا بازی نکند. می دانید در هر باشگاهی باشم اولویت اول و آخر با باشگاه است و هیچ بازیکنی نمی تواند فراتر از وظایف خود قدم بردارد. وظیفه بازیکن فوتبال بازی کردن و وظیفه باشگاه حمایت از این بچه ها و پایبندی قراردادها است. با حضور نکونام و سعه صدر وی قهرمان های ما با تمام توان در خدمت فولاد هستند.

 

وی درباره دلیل کم بازی کردن آیاندا پاتوسی توضیح داد: پس از شرایطی که برای بازگشت پاتوسی رقم خورد و زمان زیادی را برای بازگرداندن وی از دست دادیم، پاتوسی با اضافه وزن به تیم اضافه شد اما با تلاش و استفاده از برنامه های آمادگی جسمانی وزن خود را کم کرد. سپس در تمرینات از ناحیه مچ پا آسیب دید. این مسائل سبب شد مربیان ما با احتیاط بیشتری عمل کنند. وی بازیکن ارزشمندی است و دیدارهای سخت مان مانده است. نمی خواهیم این بازیکن که قابلیت های فوق العاده ای دارد و نکونام هم رویش حساب کرده است را به دلیل آسیب دیدگی مزمن از دست بدهیم. دلیل کم بازی کردن پاتوسی همین است در غیر این صورت حضوی وی در هر باشگاهی آرزوی هر مربی است زیرا تاثیرگذار است. هر وقتی هم به زمین آمده با کمک هم تیمی‌هایش تاثیرگذار شده است.

 

دیدگاه‌ها