کد خبر : 1725595 | 25 آذر 1399 ساعت 18:07 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: بدشانسی تنها عامل باخت برابر استقلال بود

هافبک میانی تیم فوتبال شهر خودرو معتقد است تنها بدشانسی مانع از گرفتن امتیاز دربازی مقابل استقلال شد.

صادقی: بدشانسی تنها عامل باخت برابر استقلال بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شهر خودرو علی‌رغم ارائه یک بازی خوب در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با دو گل مغلوب آبی پوشان تهران شد. در همین رابطه صادق صادقی هافبک تیم فوتبال شهر خودرو درخصوص این دیدار گفت: «انصافاً اسم این چیزی جز بدشانسی نمی‌تواند باشد. باوجود اینکه ده نفره شدیم اما بازهم این تیم ما بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و همان‌طور که گفتم تیم ما در این بازی فقط بدشانسی آورد.»


صادقی در ادامه در ارتباط با شرایط شهرخودرو افزود: «من قبول دارم بعضا امتیازاتی را از دست دادیم، اما شرایطمان در جدول خوب است و اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم. سعی می‌کنیم دربازی‌های آینده نتیجه لازم را بگیریم تا به اهدافمان در این فصل نزدیک‌تر شویم.»


در این بازی یک پاس خیلی خوب هم دادی: «بله درست است. در نیمه دوم بود که به احمد الجبوری یک پاس تک‌به‌تک دادم اما متأسفانه تبدیل به گل نشد.»

 

 

1553860

 

 


اینکه بعدازآن بازی می‌گویند که جبوری تبدیل به یک گل نزن شده است نظرت چیست: «در فوتبال این‌گونه مسائل کاملاً طبیعی است و من مطمئنم احمد با توجه به توانایی‌های که دارد دربازی‌های بعدی جبران می‌کند. ضمن اینکه او در این دیدار هم خیلی خوب بازی کرد و فقط بدشانس بود که ضربه‌هایش به گل تبدیل نشد.»


وی درباره واکنش مهدی رحمتی بعد از بازی در رختکن بیان کرد: «ایشان در کل از نمایش بچه‌ها مخصوصاً از زمانی که ما ده‌نفره شدیم راضی بود و معتقد بود که تا حد زیادی بدشانسی مانع از به دست آمدن نتیجه شد.»


هافبک تازه به خدمت گرفته شهرخودرو درخصوص نیمکت نشینی تعدادی از بازیکنان شاخص تیم گفت: «آن را دیگر کادر فنی تشخیص می‌دهد و ما باید به‌عنوان بازیکن به تصمیمات سرمربی احترام بگذاریم.»
بازیکن خوزستانی شهر خودرو در پایان درخصوص سردی هوا نیز گفت: «هوا که بسیار سرد بود و احتمال مصدومیت‌ها در این‌گونه هوا بسیار بالا می‌رود. من هم به‌عنوان یک خوزستانی کمتر عادت به بازی در این شرایط رادارم اما سعی می‌کنم با آن کنار بیایم.»

دیدگاه‌ها