کد خبر : 1725643 | 25 آذر 1399 ساعت 23:26 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ولوز ۲- ۱ چلسی؛ دومین شکست پیاپی شاگردان لمپارد

ولورهمپتون موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده با نتیجه 2-1 چلسی را شکست دهد.

ولوز ۲- ۱ چلسی؛ دومین شکست پیاپی شاگردان لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از شکست در مسابقه ابتدای هفته مقابل اورتون امشب مهمان ولورهمپتون بود که نهایتاً با نتیجه 2-1 شکست خورد تا دومین باخت پیاپی خود را تجربه کرده باشد.

 

شاگردان فرانک لمپارد کار را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 15 حمله نصفه و نیمه ای را روی دروازه ولوز ترتیب دادند اما تیمو ورنر و کای هاورتز در دو مرحله ناموفق عمل کردند.

 

 

1553909

 

 

در دقیقه 20 چلسی می‌توانست دروازه ولورهمپتون را باز کند اما ارسال کرنر بن چیلول و بعد از آن ضربه سر  خوب اولیویه ژیرو با اختلاف کم از بالای دروازه عبور کرد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد چلسی مهمترین موقعیت بازی را خلق کرد؛ جایی که ضربه سر مدافع این تیم یعنی کورت زوما به تیر دروازه برخورد کرد تا نهایتا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شود.

 

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست در همان لحظات ابتدایی به گل برتری دست پیدا کند. در دقیقه 49 ارسال خوبه با ضربه سر  اولیویه ژیرو همراه بود تا آبی ها با یک گل از ولورهمپتون پیش بیفتد.

 

 

1553906

 

 

چند دقیقه بعد تیم میزبان توانست کار را به تساوی بکشاند اما گل این تیم که در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود، مردود اعلام شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

عملکرد خوب ولورهمپتون بعد از دریافت گل ادامه داشت و این تیم نهایتاً در دقیقه 66 بازی را به تساوی کشاند. حرکت فوق العاده پودنس از جناح چپ و ضربه مهار نشدنی او به تور دروازه چلسی چسبیده تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1553907

 

 

ولورهمپتون بعد از به ثمر رساندن گل تساوی کار را بهتر ادامه داد و در دقیقه 81 به یک ضربه پنالتی دست یافت اما داور مسابقه بعد از مراجعه به VAR تصمیم خود را برگرداند تا یک خطر بزرگ از بیخ گوش چلسی عبور کرده باشد.

 

 

1553910

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد ولورهمپتون در دقیقه 96 روی یک ضد حمله فوق العاده و حرکت فردی عالی پدرو نتو به گل دوم دست یافت تا ولوز 2-1 پیروز شود و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها