کد خبر : 1725667 | 26 آذر 1399 ساعت 02:41 | 44K بازدید | 2 دیدگاه

رئال 3-1 بیلبائو: پسران زیدان روی دور پیروزی

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل بیلبائو با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

رئال 3-1 بیلبائو: پسران زیدان روی دور پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در دیدارهای اخیر پیروزی های خوبی مقابل مونشن گلادباخ و اتلتیکو مادرید به دست آورده بودند، امشب هم توانستند بیلبائو را از پیش رو بردارند.

دو تیم بازی را هجومی را آغاز کردند و در دقیقه 4، این تیم میهمان بود که روی یک ضدحمله، می توانست به گل برسد اما ضربه سر دی مارکوس روی ارسال ایناکی ویلیامز از کنار دروازه رئال به بیرون رفت.

در دقیقه 8 رائول گارسیا به دلیل خطا روی تونی کروس، از داور کارت زرد گرفت. 5 دقیقه بعد، گارسیا بار دیگر روی کروس مرتکب خطا شد و داور با دادن کارت زرد دوم، او را از بازی اخراج کرد تا بیلبائو خیلی زود 10 نفره شود.

 

1553960

 

اما علی رغم یک یار کمتر، بیلبائو می توانست در دقیقه 14 پیش بیفتد اما ایناکی ویلیامز که صاحب یک موقعیت خوب شده بود، تحت فشار کارواخال نتوانست ضربه نهایی را به درستی بزند و توپ را به بیرون فرستاد.

در ادامه این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را رفته رفته در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما در ایجاد موقعیت گلزنی توفیق چندانی نداشتند. اما در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، رئال در وقت های تلف شده نیمه اول به گل اول دست پیدا کرد.

روی همکاری وینیسیوس و فده والورده بود که تونی کروس پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، حساب کار را 1-0 کرد تا رئالی ها با برتری به رختکن بروند.

نیمه دوم را بیلبائو بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، این تیم سرانجام در دقیقه 52 به گل تساوی رسید.  روی همکاری با دی مارکوس بود که کاپا صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه کورتوا ضربه اول او را دفع کرد، توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل ردالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند و سرانجام در دقیقه 74 بار دیگر توانستند پیش بیفتند. روی یک کرنر بود که مندی با یک ضربه کوتاه، کارواخال را صاحب توپ کرد و ارسال دقیق او را بنزما با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

1553961

 

در ادامه هر دو تیم برای زدن گل پیش کشیدند و در دقیقه 84 بیلبائو می توانست بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما ضربه کوردوبا را بازیکنان رئال بلوکه کردند.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، چیزی نمانده بود که رئال گل تساوی را دریافت کند اما واکنش عالی کورتوا در موقعیت تک به تک با وسگا، دروازه رئال را نجات داد.

در مقابل، رئالی ها بلافاصله روی یک حمله سریع به گل سوم رسیدند. این بار روی همکاری با مودریچ بود که بنزما صاحب موقعیت شد و با یک ضربه حساب شده کار را تمام کرد تا رئال در این دیدار به پیروزی 3-1 برسد.

 

1553962

 

دیدگاه‌ها