کد خبر : 1725673 | 26 آذر 1399 ساعت 09:20 | 32.8K بازدید | 6 دیدگاه

زیدان: بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه

بعد از دبل کریم بنزما در پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل بیلبائو، زین‌الدین زیدان از او ستایش کرده و بنزما را بهترین مهاجم فرانسوی تاریخ دانست.

زیدان: بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در خانه خود به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و موفق شد با درخشش کریم بنزما که دو گل به ثمر رساند و همچنین تک گل تونی کروس، حریفش را 3-1 شکست دهد و با تفاضل گل کمتر نسبت به اتلتیکو در رتبه سوم جدول لالیگا بایستد. البته اتلتیکو حالا دو بازی کمتر از رئال مادرید دارد.

 

1553965

 

زین الدین زیدان در پایان بازی از عملکرد درخشان بنزما تمجید کرد و از ستاره فرانسوی 32ساله تیمش به عنوان بهترین مهاجم فرانسوی تاریخ یاد کرد. بنزما با این دو گل تعداد کل گلهای خود در فصل جاری را به عدد 10 رساند و در صدر جدول گلزنان لالیگا ایستاد.

 

زیدان در پایان بازی گفت: " بنزما به نظر من بهترین مهاجم فرانسوی تاریخ است. او علاوه بر عملکرد بی نظیرش سالها است که در رئال مادرید بازی می کند و بیشتر از 500 گل به ثمر رسانده است. این رکورد فوق العاده ای است. او آنقدر درخشیده که نیاز به تعریف ندارد. بنزما به نظر من بهترین مهاجم فرانسوی است و در این هیچ شکی وجود ندارد".

 

1553966

 

سرمربی رئال در ادامه درباره بازی تیمش مقابل اتلتیکو که از دقیقه 13 ده نفره شده بود گفت: " این درست است که ما در جریان بازی دچار مشکل شدیم. وقتی شما با تیمی ده نفره بازی می کنید اگر بازی را درست تفسیر کنید می توانید خیلی راحت تر به پیروزی برسید ولی ما در این بازی دقیقاً خلاف این عمل کردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. علت هم این بود که خیلی عجله داشتیم".

 

 

دیدگاه‌ها