کد خبر : 1725757 | 26 آذر 1399 ساعت 16:42 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین شهرداری بوشهر یک – قشقایی شیراز صفر

لیگ یک / با یک گل هم می شود مدعی شد

شاهین شهرداری بوشهر با هدایت فراز کمالوند یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر است. تیمی که فصل گذشته یکی از 16 تیم حاضر در لیگ برتر بود.

لیگ یک / با یک گل هم می شود مدعی شد

به گزارش" ورزش سه"، این تیم برای رسیدن به رویاهای خود امروز با حریف سرسختی مبارزه کرد. قشقایی شیراز. محمد ابراهیمی که مهاجم شناخته شده ای بشمار می رود و در تیم های متعدد لیگ برتری بازی کرده در دقیقه 35 بازی شاهین شهرداری بوشهر را به گل رساند و همین گل برای کسب سه امتیاز این دیدار کافی بود. کسب 10 امتیاز از 5 بازی؛ شاهین شهرداری بوشهر تیم سوم جدول و در فاصله یک امتیازی با صدرنشین یعنی استقلال خوزستان است و این بدین معنی است که همه چیز برای تیم فراز کمالوند به خوبی پیش می رود.

 

قشقایی شیراز بعد از پیروزی که در برابر ملوان در استادیوم شهدای نوشهر داشت دیگر امتیازی به دست نیاورده است. کسب همان 3 امتیاز و حضور در رده 16 جدول بدین معنی است که قشقایی در حال حاضر یکی از سه گزینه سقوط بشمار می رود. البته قشقایی در این دیدار برای کسب حداقل امتیاز بازی زحمات زیادی کشید اما مغلوب تجربه تیم حریف شد.

روند برای شاهین شهرداری بوشهر به خوبی پیش می رود. به خصوص که در ترکیب این تیم بازیکنان باتجربه حضور دارند. اگر مشکلات مالی شاهین را آزار ندهد در نهایت این تیم می تواند در پایان فصل صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها