کد خبر : 1725804 | 26 آذر 1399 ساعت 20:59 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

پابلو زابالتا:

دیدن لیونل مسی در این شرایط ناراحت کننده است

پابلو زابالتا، مدافع سابق منچسترسیتی این باشگاه را بهترین گزینه برای لیونل مسی می داند.

دیدن لیونل مسی در این شرایط ناراحت کننده است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، کاپیتان 33 ساله بارسلونا در تابستان قصد داشت به منچسترسیتی ملحق شود، اما عدم تمایل به درگیری حقوقی با باشگاه، مسی را از این تصمیم منصرف کرد و حالا مشخص نیست او با تمدید قرارداد در نوکمپ مانده و یا در تابستان بعدی از این تیم جدا خواهد شد. حالا پابلو زابالتا، هم تیمی سابق کاپیتان فعلی تیم ملی آرژانتین، از لیونل مسی خواسته تا از این شرایط دشوار در بارسلونا فاصله گرفته و به منچسترسیتی بپیوندد.

 

1553357

 

پابلو زابالتا گفت: "منچستر سیتی بهترین تیم برای لیونل مسی بوده و دیدن او در وضعیت فعلی ناراحت کننده است. من هرگز فکر نمی کردم که مسی در آخرین سال قرارداد خود در بارسلونا چنین شرایطی را تجربه کند. بارسا در حال حاضر خوب بازی نمی کند و به نظر می رسد آنها از فوتبال لذت نمی برند. در نهایت خواهیم دید که در پایان فصل چه اتفاقی در مورد آینده لئو مسی رخ می دهد.

 

اگر مسی راهی منچسترسیتی شود، با دوست صمیمی خود سرخیو آگوئرو همبازی می شود و همچنین زیر نظر پپ گواردیولا کار خواهد کرد که در گذشته و در بارسلونا شاگرد او بوده است. آنها یکدیگر را می شناسند و برخی از اعضای هیئت مدیره سیتی نیز نسبت به مسی از شناخت کافی برخوردار هستند. اگر مسی تصمیم به ترک بارسلونا را گرفته و بخواهد در کشوری دیگر بازی کند، مطمئنا سیتی بهترین گزینه برای این بازیکن خواهد بود."

دیدگاه‌ها