کد خبر : 1725870 | 27 آذر 1399 ساعت 09:20 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: بارسا به جایگاهی که حقش است خواهد رسید

رونالد کومان سرمربی بارسا بعد از پیروزی مقابل سوسیداد گفت این پیروزی نشان داد که بارسا به جایگاهی که به آن تعلق دارد خواهد رسید.

کومان: بارسا به جایگاهی که حقش است خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در دوازدهمین بازی خود در فصل جاری لالیگا در نوکمپ به مصاف سوسیداد رفت و با گلهای جوردی آلبا و فرانکی دی یونگ موفق شد حریف خود را 2-1 شکتس داده و سه امتیاز طلایی بدست بیاورد. بارسا با این پیروزی در رتبه پنجم جدول لالیگا ایستاد درحالیکه نسبت به چند تیم جلوتر از خود در جدول چند بازی کمتر دارد.

 

1554259

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی از روحیه و ذهنیت تیمش و تلاش آنها در این مسابقه تمجید کرد و گفت این پیروزی نشان داد که بارسا به جایگاهی که به آن تعلق دارد خواهد رسید.

 

رونالد کومان در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ما با این روحیه و با این جنگندگی به جایگاهی که به آن تعلق داریم خواهیم رسید. نیمه اول این بازی بدون شک بهترین نیمه اول کل فصل ما بود. ما وقتی توپ را در اختیار داشتیم خوب کار می کردیم و خوب پاس می دادیم".

 

1554258

 

سرمربی بارسا در ادامه گفت: " سوسیداد در نیمه دوم عالی کار کرد و ما شاهد نبردی سطح بالا و پر از جنگندگی بودیم. هیچ تیمی نمی تواند یک بازی را 90 دقیقه کنترل کند. تعصبی که بازیکنان ما در این بازی نشان دادند فوق العاده بود. ما به خاطر روحیه مان شایستگی برد در این بازی را داشتیم".

 

 

دیدگاه‌ها