کد خبر : 1725890 | 27 آذر 1399 ساعت 11:20 | 34.1K بازدید | 1 دیدگاه

بزرگترین فرصت‌سوزی فصل؛ موی گریزمان کارساز نبود

در شب پیروزی بارسلونا مقابل سوسیداد آنتونی گریزمان توپی را در مقابل دروازه خالی حریف از دست داد که می توان از آن به عنوان بزرگترین فرصت‌سوزی فصل یاد کرد.

بزرگترین فرصت‌سوزی فصل؛ موی گریزمان کارساز نبود

به گزارش "ورزش سه"، دیشب وقتی بارسلونا در خانه اش نوکمپ به مصاف رئال سوسیداد رفت آنتونی گریزمان در حالی پا به میدان گذاشت تا در مقابل تیم سابقش قرار بگیرد که ظاهری متفاوت و مدل مویی عجیب داشت. اما تنها جنجالی که گریزمان در این بازی بوجود آورد ظاهر او نبود. گریزمان در این مسابقه توپ را در حالی از فاصله دو قدمی دروازه خالی حریف به گل تبدیل نکرد که از دست دادن چنین فرصتی واقعاً نیازمند نبوغ بود.

 

1554203

 

توپی که جوردی آلبا به شکل کوتاه و سریع از سمت راست به دهانه دروازه سوسیداد ارسال کرد از همه مدافعین و دروازه بان سوسیداد عبور کرد و در سه قدمی دروازه در مقابل گریزمان قرار گرفت. گریزمان در این صحنه با دروازه ای خالی و فاصله ای اندک مواجه بود.

 

1554293

 

 گریزمان که فاصله اش با توپ کمی زیاد بود روی زمین تکل رفت تا خودش را به توپ رسانده و با پای راست توپ را درون دروازه بغلتاند اما محاسبات او به شکل عجیبی غلط از آب درآمد و توپ با برخورد به قسمت داخل پای راست او برگشت و به راحتی در آغوش دروازه بان سوسیداد قرار گرفت که باورش نمی شد در این صحنه دروازه اش باز نشده باشد.

 

این فرصت‌سوزی گریزمان که می‌تواند کاندید بزرگترین فرصت‌سوزی فصل برای مهاجمین باشد با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

 

1554290

حتی فیفا 21هم نمی تونه اینطور سناریویی بنویسه. آقای گریزمان، مردم آسیا و خاورمیانه تا دیروقت شب بیدار می مونن که این طور گل نزدن جنابعالی رو تماشا کنن؟

 

 

1554294

نمی دونم کدوم یکی شوک بزرگتریه؟ موهای گریزمان یا اون فرصت وحشتناکی که از دست داد؟

 

 

1554291

از دست دادن این فرصت از گل کردنش سخت تره. چکار داری می کنی گریزمان؟

 

 

1554289

آخه چطوری؟ چطوری این رو از دست دادی؟

 

 

دیدگاه‌ها