کد خبر : 1726033 | 28 آذر 1399 ساعت 09:59 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: دلتنگ لیگ برتر هستیم

هافبک تازه‌وارد مس کرمان از انگیزه این تیم برای بازگشت به لیگ برتر خبر داد.

رحمانی: دلتنگ لیگ برتر هستیم

به گزارش “ورزش سه”، ماهان رحمانی، هافبک دفاعی سابق پیکان که در این فصل راهی مس کرمان شده درباره شرایط این تیم می‌گوید: برابر نود ارومیه شایسته برد بودیم و این اتفاق البته خیلی سخت به دست آمد. با این حال خوشحالیم که سه امتیاز را به دست آوردیم و کارمان در جدول همچنان خوب پیش می‌رود. باخت تلخی را هفته گذشته تجربه کرده بودیم و به سه امتیاز این بازی نیز مبرمی داشتیم.

 

وی درباره شانس صعود مس کرمان به لیگ برتر گفت: تازه هفته پنجم بازی‌هاست و فرصت زیادی باقی مانده است. فضای رقابتی سختی بین تیم‌ها وجود دارد اما ما کاملا به صعود خوش‌بین هستیم. بیشتر تیم‌ها با این دیدگاه در لیگ حاضر هستند و باید روند را دنبال کرد تا به نتیجه لازم رسید. من مس کرمان را شایسته این مهم می‌دانم. مدیریت مناسب و ساختار، کادرفنی کاربلد و باتجربه و بازیکنانی با کیفیت بالا. امیدوارم این اتفاق در پایان فصل بیفتد و کرمانی‌ها واقعا دلتنگ بازگشت به لیگ برتر هستند و برای این موضوع ما هم تلاش خواهیم کرد.

 


رحمانی درباره جدایی از پیکان در شرایطی که طی هفته‌های پایانی فصل گذشته با گلزنی و گلسازی عملکرد خوبی در‌ این تیم به جا گذاشته بود گفت: دوست داشتم فضای جدید را تجربه کنم. فصلی سخت با پیکان را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که در‌ کنار هم‌تیمی‌هایم همانطور که گفتید سهمی در بقای تیم داشته باشم. تلاش می‌کنم امسال بتوانیم با مس صعود کنیم و اینبار اتفاق بزرگتری را رقم بزنیم و به آن خوش‌بین هستم چرا که هواداران مس دلتنگ لیگ برتر هستند و با درایت و تجربه آقای مهاجری امیدوار به صعود هستند.

دیدگاه‌ها