کد خبر : 1726109 | 28 آذر 1399 ساعت 14:51 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات پرشمار رحمتی برای دوئل با گل‌گهر

سرمربی جوان عنابی‌پوشان مشهدی پس از شکست مقابل استقلال، ترکیب تیمش را دستخوش تغییرات پرشماری کرده است.

 تغییرات پرشمار رحمتی برای دوئل با گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست دو گله مقابل استقلال، حالا امروز مهدی رحمتی باید در مقابل سرمربی سابق استقلال تیمش را به میدان بفرستد و شاگردان رحمتی نیز امروز مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی در سیرجان صف‌آرایی می‌کنند.

 

برخلاف پیش‌بینی‌ها، رحمتی بازهم به دروازه‌بان باتجربه خود تکیه کرده و ترجیح داده سعید جلالی از روی نیمکت کار را امروز آغاز کند و میلاد فراهانی سنگربان شهر خودرو باشد.

 

در فاز دفاعی، آزاد جعفرزاده جوان به ترکیب شهر خودرو اضافه شده تا در کنار فرشاد فرجی، علی نعمتی و محمدعلی فرامرزی پازل دفاعی عنابی‌پوشان مشهدی چینش شود.

 

در میانه میدان، امیرحسین کریمی و امید منصوری به عنوان هافبک دفاعی کار خود را دنبال می‌کنند تا اکبر صادقی آزادانه‌تر در میانه زمین برای تیمش بازی‌سازی کند؛ صادق صادقی و امین قاسمی‌نژاد دو وینگر سرعتی ترکیب شهر خودرو در دیدار امروز خواهند بود.

 

رحمان جعفری تک مهاجم شهر خودرو برای دیدار امروز است که با نظر مهدی رحمتی به جای حسین مهربان در ترکیب اصلی قرار گرفته است؛ همچنین احمد الجبوری که نمایش درخشانی مقابل استقلال داشت و موقعیت‌های خوبی را هم از دست داد، امروز با تصمیم کادرفنی نیمکت‌نشین شده است.

 

ترکیب شهر خودرو خراسان مقابل گل گهر سیرجان:

 

میلاد فراهانی، آزاد جعفرزاده، فرشاد فرجی، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی، امیرحسین کریمی، امید منصوری، اکبر صادقی، صادق صادقی، امین قاسمی نژاد و رحمان جعفری

دیدگاه‌ها