کد خبر : 1726460 | 30 آذر 1399 ساعت 01:10 | 37.4K بازدید | 4 دیدگاه

پارما 0-4 یوونتوس: تیم پیرلو روی دور پیروزی

یوونتوس در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 4-0 پارما را شکست بدهد.

پارما 0-4 یوونتوس: تیم پیرلو روی دور پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آندره آ پیرلو که در 11 بازی قبلی، 8 پیروزی و سه تساوی داشتند، در دیدار امشب هم موفق شدند به لظف درخشش کریس رونالدو، با چهار گل حریف را شکست بدهند.

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت در دقایق ابتدایی توفیقی نداشتند. برتری تیم میهمان داشت اما این پارما بود که در دقیقه 16 می‌توانست به گل برسد ولی واکنش خوب جی‌جی بوفون، مانع از باز شدن دروازه یووه روی ضدحمله شد.

حملات یوونتوس ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام این تیم در دقیقه 23 به گل رسید. حرکت خوب الکس ساندرو از سمت چپ و پاس در عرض او در سمت دیگر محوطه جریمه به کولوسفکی رسید و او هم با یک ضربه دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

 

 

1555264

 

پارما هنوز از شوک دریافت این گل خارج نشده بود که یوونتوس در دقیقه 26 به گل دوم رسید. این بار روی ارسال آلوارو موراتا بود که کریس رونالدو بالاتر از مدافع حریف ضربه سر را زد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1555265

 

بعد از این گل باز هم این یوونتوسی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما حملات این تیم به موقعیت خاصی منجر نشد. در دقایق پایانی تیم میزبان هم تا اندازه ای پیش کشید اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و یوونتوس با برتری 2-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را یوونتوس هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم رسید. در دقیقه 48 بود که روی یک حمله سریع، کریس رونالدو با پاس آرون رمزی صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.

تنها دو دقیقه بعد یوونتوس می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه کوچکا را بوفون با یک واکنش تماشایی دفع کرد و مانع باز شدن دروازه یووه شد.

در دقیقه 54 یوونتوس توانست توسط دی لیخت به گل چهارم برسد اما داور این گل را به دلیل اینکه در هنگام ارسال ضربه کرنر، توپ از زمین بیرون رفته بود، نپذیرفت.

برتری یوونتوس ادامه داشت اما با توجه به سه گل برتری، بازیکنان این تیم برای ایجاد موقعیت به آب و آتش نمی زدند. در دقیقه 73 پارما بار دیگر صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد اما ضربه والی گالیوگو راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد.

در دقایق پایانی بازی هم این یوونتوس بود که بازی را در دست گرفت و در دقیقه 85 به گل چهارم رسیدند. ارسال دقیق برناردسکی از سمت چپ را آلوارو موراتا با یک ضربه سر حساب شده تبدیل به گل چهارم تیمش کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 4-0 یوونتوس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها