کد خبر : 1726583 | 30 آذر 1399 ساعت 19:03 | 123.8K بازدید | 0 دیدگاه

برابری با رکورد پله به همراه مسی

جاذبه روی رونالدو تأثیر ندارد! (عکس)

کریستیانو رونالدو با دو گلی که وارد دروازه پارما کرد، رکورد جالبی را در سری آ به ثبت رساند.

جاذبه روی رونالدو تأثیر ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال یوونتوس در هفته سیزدهم رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف پارما رفت. این بازی که در استادیوم انیو تاردینی شهر پارما برگزار شد، با برتری چهار بر صفر یوونتوس به پایان رسید. 


کریستیانو رونالدو با یک دبل در این مسابقه، دوازدهمین گل خودش در رقابت های سری آ ایتالیا را به ثمر رساند و از زلاتان ابراهیموویچ مهاجم کهنه کار میلانی ها فاصله گرفت و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.


رونالدو در دقیقه 26 این دیدار روی ارسال تماشایی آلوارو موراتا با یک پرش دیدنی، بالاتر از مدافع پارما با یک ضربه سر دیدنی، دروازه لوئیجی سپه را گشود. در این صحنه مدافع پارما ریکاردو گایولو حتی نتوانست با رونالدو به هوا بپرد و در کنار سپه، تنها تماشاگر باز شدن دروازه تیمشان بودند.


رونالدو که بارها در رئال مادرید و یوونتوس با ضربات سر شگفت انگیز برای تیم هایش گلزنی کرده بود، پیش از این نیز با زدن ضربات سر زیبا و مکث چند صدم ثانیه ای در هوا در رسانه های جهان مورد توجه قرار گرفته بود.

 

 

1555425

 


این اولین نمایش رونالدو پس از این بود که توپ طلای فوتبال جهان را به لواندوفسکی واگذار کرد. البته او پیش از این در جریان تساوی 1-1 روز چهارشنبه مقابل آتالانتا یک پنالتی را از دست داد و در پایان بازی شب گذشته، پیرلو گفت که رونالدو عزمش را جزم کرده بود تا آن اشتباه را جبران کند.


سرمربی ایتالیایی یوونتوس به وب سایت رسمی یوونتوس گفت: رونالدو برای از دست دادن پنالتی عصبانی بود ، اما ما چند روز وقت داشتیم که به آن فکر کنیم و او نشان داد که چقدر به گلزنی اهمیت می دهد، حتی اگر در زمین بازی باشد بهتر است. ما از نتیجه روز چهارشنبه راضی نبودیم، اما عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. ما باید امتیازاتی را که در بازی با آتالانتا از دست داده بودیم پس بگیریم و این کار را به بهترین شکل انجام دادیم.


در زیر، تعدادی از واکنش های کاربران خارجی را به ضربه سر رونالدو مرور می کنیم:

 

 

1555423


کریستیانو رونالدو امشب یک ضربه سر برجسته زد. آن را ببیند. 
GOAT!

 

 

1555422

 

کریستیانو رونالدو از قانون جاذبه سرپیچی می کند.
چه رهبری!

 

 

1555421

 

هواپیمای CR7
رونالدو در حال آموزش به مسی است، که یک سرزن واقعی یعنی چه!

کریستیانو رونالدو ، ضربه سر برجسته !!!

 

 

 

1555420

 

هر بار که رونالدو می پرد و یک گل با ضربه سر به ثمر می رساند، یک انگشت میانی به نیوتن و قوانینش است.

 

 

1555419

 

مسی و رونالدو در یک روز با رکوردهای پله برابری کردند، هر دو با ضربه سر!

 

 

1555418

 

این فقط یک ماشین گلزنی نیست. او برای رسیدن و زدن این ضربات سر، به همان بلندی می پرد. این کریستیانو رونالدو تقدیم به شما.

دیدگاه‌ها