کد خبر : 1726636 | 01 دی 1399 ساعت 01:27 | 22.2K بازدید | 2 دیدگاه

ایبار 1-3 رئال: سفیدها همچنان توقف ناپذیر

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 ایبار را شکست بدهد.

ایبار 1-3 رئال: سفیدها همچنان توقف ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، رئالی‌ها که در چهار دیدار قبلی شان هم به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب با گل های کریم بنزما، لوکا مودریچ و لوکاس واسکز، ایبار را از پیش رو برداشتند و با اتلتیکو مادریدِ صدرنشین هم امتیاز شدند؛ هرچند دو بازی بیشتر از رقیب همشهری انجام داده اند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما این رئالی ها بودند که در دقیقه 6 به گل رسیدند. روی یک حرکت خوب از سمت چپ بود که توپ با ارسال رودریگو در محوطه جریمه به بنزما رسید و او هم بعد از کنترل توپ، با ضربه ای نه چندان محکم کار را تمام کرد.

 

1555540

 

بعد از این گل، رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از یکی دو حمله نصفه و نیمه، در دقیقه 13 به گل دوم رسیدند. این بار رئالی ها از سمت راست به دروازه حریف نزدیک شدند و بنزما بعد از همکاری با کارواخال، با یک پاس رو به عقب، مودریچ را صاحب موقعیت کرد و او هم با شوتی تماشایی، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1555541

 

تنها سه دقیقه بعد، بنزما می توانست زننده گل سوم رئال هم نام بگیرد اما او که با ارسال دقیق مودریچ صاحب موقعیت شده بود، از داخل شش قدم توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازیکنان میزبان رفته رفته پیش کشیدند اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 26 به گل برسد ولی کاسمیرو در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و این فرصت از دست رفت.

در مقابل این ایبار بود که در دقیقه 28 یکی از گل های خورده را جبران کرد. پرسینگ شدید بازیکنان ایبار باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه رئال به کیکه برسد و او هم با یک ضربه تماشایی و غیرقابل مهار، دروازه کورتوا را باز کرد.

 

1555542

 

حملات ایبار ادامه داشت اما این بنزما بود که در دقیقه 36 توانست برای بار دوم دروازه حریف را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 45، رئال روی ضدحمله به گل سوم برسد اما بیگاس در آخرین لحظه توپ را از روی خط دروازه ایبار دور کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان برسد.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 55، دیوپ با یک شوت محکم شانس خود را برای باز کردن دروازه رئال امتحان کرد اما کورتوا با یک واکنش به موقع توپ را دفع کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 63، ایبار روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع مندی، مانع گلزنی کیکه شد.

در ادامه رئالی ها تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 68، پاس در عمق عالی از کروس، رودریگو را صاحب موقعیت کرد اما خروج به موقع دمیتروویچ، این فرصت را از رئال گرفت.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات دو تیم بیشتر می شد. در دقیقه 82، ضربه سر موتو در محوطه جریمه رئال به دست راموس برخورد کرد اما داور علی رغم استفاده از VAR این صحنه را پنالتی تخیص نداد.

در ثانیه پایانی بازی، این رئالی ها بودند که حملات خطرناک تری ترتیب دادند و سرانجام در دومین دقیقه از وقت های اضافه به گل سوم رسیدند. لوکاس واسکز روی همکاری با بنزما صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق از زاویه ای نه چندان مساعد کار را تمام کرد تا رئال در این دیدار به پیروزی 3-1 برسد.  

دیدگاه‌ها