کد خبر : 1726771 | 01 دی 1399 ساعت 20:00 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

چزاره پراندلی:

از بازیکنان یووه، مخصوصا فدریکو کیه زا می ترسم

چزاره پراندلی، سرمربی فیورنتینا معتقد است این تیم باید در دیدار مقابل یوونتوس از تک فرصت های خود بهترین استفاده را بکند.

از بازیکنان یووه، مخصوصا فدریکو کیه زا می ترسم

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا فرداشب از سری مسابقات هفته چهاردهم سری آ مهمان یوونتوس خواهد بود؛ تیم آندره پیرلو طی هفته‌های اخیر فرم فوق العاده ای داشته و به طور قطع فیورنتینا در مسابقه فردا شب برای کسب امتیاز کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

 

چزاره پراندلی، سرمربی فیورنتینا پیش از بازی حساس تیمش مقابل یوونتوس گفت: " برای غلبه بر تیم های بزرگ نه تنها باید به جزئیات توجه کنید بلکه باید از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را داشته باشید. اگر با این ذهنیت درست کار را مقابل یوونتوس آغاز کنیم قطعاً عملکردی عالی به نمایش خواهیم گذاشت.

 

 

1553301

 

 

در حال حاضر ما باید به اینکه چگونه در میدان حاضر شویم فکر کنیم. در چند بازی اخیر ذهنیت درست و انگیزه زیادی را در تیم مشاهده کردیم. ما باید هر دوی این موارد را مقابل یوونتوس حفظ کنیم. "

 

عملکرد پیرلو و خط حمله قدرتمند یوونتوس: " پیرلو در حال پیشرفت کردن است و در عرض دو ماه به یوونتوس شکل جدیدی داد که اصلاً کار آسانی به حساب نمی‌آید. با این حال امسال رقابت نزدیک تر شده و تیم‌های میلانی قدرتمند تر هستند و می‌توانند یووه را به دردسر بیندازند.

 

 

1537529

 

 

من از بازیکنان یوونتوس از جمله فدریکو کیه زا می ترسم. آنها در خط حمله غافلگیر کننده هستند."

دیدگاه‌ها