کد خبر : 1726963 | 02 دی 1399 ساعت 18:13 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمد قاضی و درخششی که کافی نبود

مهاجم 35 ساله مس رفسنجان برای دومین دیدار متوالی برای تیمش موفق به گلزنی شد ولی تیم او با شکست مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار آغازین هفته هشتم جنجالی و پرحاشیه از آب درآمد. تیم های مس رفسنجان و سپاهان در ورزشگاه خانگی مسی ها به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان محرم نویدکیا بودند که توانستند به بازی برگردند و 3 امتیاز حساس را از آن خود کنند.


در این مسابقه و در دقیقه 7 پاس محسن آذرباد به درون محوطه جریمه به محمد قاضی رسید و او با شلیکی دیدنی، توانست دروازه پیام نیازمند را به زیبایی باز کند و مس با یک گل از حریف نامدار خود پیش افتاد.

 

 

1555975

 

 


قاضی در این دیدار برای دومین بازی متوالی موفق شد برای تیمش گلزنی کند. هر چند که این گل او در نهایت دوبار توسط سپاهانی ها پاسخ داده شد ولی این مهاجم کهنه کار و 35 ساله، به خوبی وظیفه خود را انجام داد.


قاضی که هفته گذشته موفق شده بود برای مس گلزنی کند، به یک رکورد جالب نیز دست پیدا کرد. مس رفسنجان دهمین تیمی بود که قاضی موفق شده بود با لباس آن تیم در لیگ برتر گلزنی کند.


علاوه بر این، قاضی برای سومین بار موفق شد دروازه سپاهان را باز کند. او پیش از این در لیگ یازدهم و در جریان تساوی یک – یک ذوب آهن و سپاهان دروازه رحمان احمدی را باز کرده بود.


قاضی همچنین در لیگ شانزدهم و با لباس تیم پدیده سابق و شهرخودرو کنونی دروازه سپاهان را باز کرد. او در جریان پیروزی 4 بر صفر مقابل اصفهانی ها، گل دوم تیمش را وارد دروازه سپاهان کرد و حالا با پیراهن مس رفسنجان نیز موفق شد در برابر این تیم به گل برسد.

دیدگاه‌ها